וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ המוזיקה מכחיש פנייה לבן בסט

לי-אור אברבך

5.7.2005 / 16:02

זאת למרות טענות מקורבים למנכ"ל רדיוס. 24: לא מכירים אותו ולא פנינו אליו. היום הוצג לוח שידורי הקיץ והוכרז על כוונה לרכוש מועדון

ערוץ המוזיקה 24 הכחיש בתוקף את הפירסום לפיו דוד בן בסט, בעל מניות ומנכ"ל התחנות האזוריות 'רדיוס' ו'רדיו לב המדינה', קיבל לאחרונה הצעה מגורם בכיר להיכנס כשותף אסטרטגי משפיע לערוץ המוזיקה. לוואלה! נמסר על ידי מקורות המקורבים לבן בסט, כי ככל הנראה לא מדובר במגעים מתקדמים ובן בסט עדיין שוקל את ההצעה, שהועברה לו בצורה מפורטת. מערוץ 24 נמסר כי לא נעשתה כל פנייה מסוג זה וכי אינם מכירים כלל את בן בסט. בן-בסט עצמו סירב להגיב על הדברים.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום הצהיר מנכ"ל מימד, ליאון צימן, על כוונת הערוץ לרכוש אחת מתחנות הרדיו המקומיות. על פי סקר שערך הערוץ, כמות גדולה מצופיו הביעו רצון לשמוע אותו גם ברדיו. באותה תחנה, אם וכאשר, יושמע פלייליסט שונה (עברי כמובן, ל-א.א.) מזה שיועבר בערוץ. לוואלה! אמר צימן כי הוא אינו רואה ברשת ג' תחנה מתחרה וכי הוא עצמו אינו מסוגל להאזין לה לאורך זמן משום שהיא "אינה ממוקדת", לדבריו.

במסיבת העיתונאים שמטרתה חשיפת לוח משדרי הקיץ של ערוץ 24 נמסר גם כי בימים אלו מתנהלים מגעים מתקדמים לרכישתו של מועדון הופעות. לדברי מנכ"ל מימד, מהמקום ישודרו הופעות חיות אל הערוץ וכי מדובר בחלק בלתי נפרד ממגמתו הכללית של הערוץ, שתבוא לידי ביטוי גם בשידורי הקיץ.

עונת הקיץ: מפגשים ומצעדים

ב-24 ביולי תפתח רשמית 'העונה החמה' של ערוץ 24, עם תוכניות חדשות וותיקות, ועם מנחה חדשה למצעד – בקי גריפין, יוצאת MTV, שתגיש ב"המצעד" את 20 הלהיטים הגדולים במוזיקה העברית וכן קליפים לבחירה ופינות מתחלפות. גריפין ציינה כי מוזיקה ישראלית תמיד גרמה לה "לחוש בבית". גולת הכותרת לעונה יהיו ההופעות החיות עליהן פורסם בעבר והתוכנית "מפגשיר" – בה ייפגשו אמנים מקצוות מוזיקלים שונים ויבראו שיר חדש.

"מפגשיר" תציג תיעוד דוקומנטרי של מפגש בין שני אמנים או הרכבים, השונים אחד מהשני בסגנונם המוזיקלי, וחוברים יחד לשתף פעולה וליצור יחד שיר. בתוכנית יתועדו גם חיי היומיום של האמנים, מקום מגוריהם ותחביביהם. במהלך 12 פרקים ייפגשו, בין השאר, יזהר אשדות ושלומי סרנגה; הלהקות איזבו ושוטי הנבואה; כנסיית השכל ואסטרל פרוג'קשן; פיטר רוט ויגאל בשן; אבי מסיקה ויהלי סובול, ועוד.

בין ההופעות שיועברו בשידור חי בערוץ – מופעים מ"כפר המוזיקה" של קוקה קולה בניצנים (בין התאריכים 11 – 21 ביולי), המופע לזכרו של מאיר אריאל על הדשא בקיבוץ משמרות, ומופעים ממועדון הבארבי. בין התוכניות הממשיכות הן "שפיץ", שתשודרג לפורמט חדש - לתוכנית בה עולים קליפים חדשים להקרנת בכורה יצטרפו שני מנחים – גיא מימון ואסף הראל (טאלנט חדש, לא פורש ערוץ 10); "מיי מיוזיק מגזין" גם הוא ישוב, וכך גם "אני והשיר", תוכנית בה האמנים מציגים את הרגעים הקטנים מאחורי הלהיטים. "קליפס", תוכנית האופנה והמוזיקה החדשה עם הדס מורנו, ממשיכה גם היא עם פינות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully