וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהקה הכי מצליחה בהיסטוריה הבריטית: קווין

5.7.2005 / 17:15

להקתו של פרדי מרקיורי התייצבה בראש טבלות המכירות כלהקה שבילתה הכי הרבה במצעדי הסינגלים והאלבומים בבריטניה. הביטלס נותרו במקום שני

קווין הוכרזו כלהקה הכי מצליחה מבחינה מסחרית בהיסטוריה של בריטניה, זאת על פי הפרסום השנתי החדש מבית המוסד הסטטיסטי “British Hit Singles&Albums”, הנקרא בהתאמה "The Book Of British Hit Singles&Albums". נתון זה מתאים בהחלט להישגיה של קווין שמחזיקה כיום בשני שיאי גינס. השיא הראשון הוא עבור אלבום האוסף הנמכר ביותר – מעל 4 מיליון עותקים. השיא השני – הלהקה היחידה שהגיעה פעמיים עם אותו סינגל למקום הראשון במצעד. הסינגל הוא כמובן "רפסודיה בוהמיינית" שמכר בשתי הפעמים מיליון עותקים.

על פי הספר החדש שפרסמה החברה מתברר כי קווין בילו במצעד האלבומים הבריטי 29 שבועות יותר מהביטלס ושהו בסך הכול מספר שיא של 1,322 שבועות במצעד. זו הפעם הראשונה מזה 30 שנה - המועד בו יצא "A Night at The Opera” של קווין - שהלהקה עוברת את הביטלס ומתמקמת בראש הרשימה. דיוויד רוברטס, עורך הספר, אמר כי הישג זה יוצא דופן במיוחד בהתחשב בעובדה כי הקריירה של קווין נמשכה פחות זמן מאורך החיים של הביטלס.

בעוד שקווין תפסה את המקום הראשון והביטלס דוהרים אחריהם במקום השני (1,293 שבועות), אלוויס נמצא במקום השלישי עם 1,280שבועות במצעדים. יו-2 נמצאים במקום הרביעי, דייר סטרייטס בחמישי, סיימון וגרפונקל במקום השישי ומדונה הסתפקה במקום השביעי עם 1,032 שבועות במצעד. בהפרש של 27 שבועות בלבד מהקיסרית, נמצא דיוויד בואי, ואילו אלטון ג'ון ומייקל ג'קסון הסתפקו במקום התשיעי והעשירי בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully