וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלגיה בבעיטת קונג פו

6.7.2005 / 10:26

דיסני עובדת על סרט מצויר שיהפוך את סיפורה של שלגיה לאפוס אמנויות לחימה. שבעת הגמדים יהפכו לחבורת נזירי שאולין

ברוח הזמנים הנשלטים על ידי ניחוח אוריינטלי, חברת דיסני מפתחת גרסת קונג פו לאגדה על שלגיה שתיקרא ככל הנראה "שלגיה והשבעה". דיסני, שהפיקה את הקלאסיקה המיתולוגית של שלגיה בשנת 1937, זימנה את יואן וו-פינג, כוריאוגרף הקרבות של "המטריקס", "קיל ביל", ו"נמר דרקון", על מנת שיביים את הסרט. מייקל שאבון, הסופר האמריקאי זוכה הפוליצר, כותב בימים אלו את התסריט בו שלגיה תיהפך למומחית אמנויות לחימה, ואילו שבעת הגמדים יוחלפו בשבעת נזירי שאולין. הסרט יופק בסין לקראת סוף השנה.

ב"גרדיאן" נמסר כי צילום הסרט מחדש בגרסת הקונג פו היא חלק מאסטרטגיה שיווקית של תעשיית הקולנוע האמריקאית בכלל ושל דיסני בפרט לחדירה אל שוק הקולנוע הסיני. הסיבה לתזמון נעוצה בהתרופפות הצנזורה וההגבלות המחמירות על תעשיית הקולנוע הסינית. דיסני מקווה שבאמצעות שיתוף פעולה כלכלי ויצירתי עם חברות קולנוע מקומיות תוכל ליהנות מפירות תעשיית הקולנוע הסינית שנחשבת לאחת הפחות מפותחות בעולם ביחס לגודל אוכלוסייתה. יתרון נוסף ממנו דיסני תהנה היא העלות הנמוכה של הפקת סרט בשנחאי, כשמונים אחוז פחות מההוצאות של צילום סרט בלוס אנג'לס.

ממשלת סין מרשה כיום תפוצה של 20 סרטים זרים בלבד בארצה בכל שנה. האישור להקרנות מסחריות ניתן בדרך כלל רק אחרי הפצה רחבת היקף של עותקי DVD מזויפים של הסרטים, עובדה שכמובן פוגעת ברווחי תעשיית הקולנוע האמריקאית. דיסני אינה לבדה במערכה וחברות אמריקאיות נוספות כדוגמת וורנר וקולומביה נמצאות בימים אלו בביצוע חוזי התקשרות עם חברות הקולנוע הסיניות בניסיון להשתלט על שוק עם פוטנציאל עצום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully