וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל מויאל נתבע

7.7.2005 / 9:28

המנהלת האישית של מויאל, שעבדה עימו לאחר זכייתו ב"כוכב נולד" במשך 4 חודשים, טוענת כי הזמר לא שילם לה את שכרה - ועתה הוא טוען כי מעולם לא שימשה בתפקיד זה

רוני גלבפיש, מי שהייתה המנהלת האישית של הראל מויאל, תובעת אותו על סך 21 אלף שקלים. גלבפיש, אותה שכר מויאל לאחר שעזב את "טדי הפקות", טוענת כי הזמר הנולד מסרב לשלם לה את השכר המגיע לה על חודשי עבודתם יחד, ואף מכחיש כי שימשה אי-פעם בתפקיד זה. במעריב פורסם כי היום אמורה המנהלת-לשעבר להגיש את כתב התביעה.

מויאל, שכזכור זכה בתחרות "כוכב נולד 2", זלג מהמקום הראשון היישר לזרועות חברת "טדי הפקות", אך החליט כי הוא מעוניין בניהול אישי וצפוף יותר, ולכן פנה לגלבפיש. זו עבדה עימו צמוד-צמוד במשך ארבעה חודשים, שלאחריהם החליטה לפרוש. "החיים שלה בתקופת עבודתה הסוערת כמנהלת האישית שלו התנהלו וסבבו סביב צרכיו של הנתבע", נכתב בתביעה, "היא השקיעה את מיטב יכולתה וכל זמנה הפנוי לטיפול בו ולניהול כל ענייניו... ואף מעבר לכך".

לאחר עזיבתה, שלח לה מויאל הודעות אס.אמ.אס רבות, ביניהן, "את עושה טעות גדולה". הזמר החליף את גלבפיש בשירותיו של אסף אטדגי, שהפך למנהלו האישי החדש. או אז פנתה התובעת לאביו של מויאל ולאטדגי, ודרשה את שכרה על תקופת עבודתה, שלטענתה עמד על 54 אלף דולרים. לאחר שהוצע לה סכום נמוך יותר, סירבה לקבלו ופנתה לעורך דין, אביתר רגר. במהלך ההתכתבות בין הצדדים, טען עורך דינו של מויאל שגלבפיש כלל לא שמשה בתפקיד מנהלת אישית, ורק תיאמה הופעות עבור הזמר.

לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע לפשרה, החליטה גלבפיש לפנות לבית המשפט בירושלים ולהגיש תביעה. עורך הדין דורון תמיר, המייצג את מויאל מטעם משרד עורכי הדין יגאל ארנון טוען כי התובעת דורשת סכום גבוה משמגיע לה, ושמויאל עמד בכל התחייבויותיו, "הראל מקווה כי נושא זה יבוא על פתרונו בדרכי שלום".

לוואלה! נודע, כי היום יצטלם מויאל לעטיפת הסינגל הראשון מאלבום הבכורה שלו, שייצא בשבועות הקרובים בהפצת 'בייס רקורדס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully