וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'קליפס' תרד כבר השבוע

לי-אור אברבך

10.7.2005 / 11:36

התכנית של 24 תרד בשל "חשיפה עודפת של נטורל פורמולה", ע"פ מועצת הכבלים והלווין. גורמים בערוץ: לא שותפנו בדיונים על העניין

ערוץ המוזיקה 24 יוריד כבר השבוע בהתאם להוראת מועצת הכבלים והלווין את התכנית 'קליפס'. מן הערוץ נמסר לוואלה! ברנז'ה: "אנו מצרים על ההחלטה ולא מתכוונים להיאבק בה. אין ספק שלוח השידורים ישתנה אולם כרגע אנו לא עובדים על תכנית חדשה לבד מאלו שתוכננו לעונת הקיץ".

גורמים בערוץ אמרו היום כי בעת שיבוצה של התכנית בלוח השידורים נתקבל אישורה של מועצת הכבלים והלווין "ואף ברכתם". בשלב מסוים, לפי אנשי הערוץ, החלו דיונים במועצת הכבלים והלווין מבלי שערוץ 24 שותף בהם, ולבסוף נתקבלה ההחלטה הנוכחית, הליך שלכשעצמו הוא מעורר תמיהה.

נטורל פורמולה, נותנת החסות הראשית לתכנית מסרה לוואלה! ברנזה: "כולנו התאכזבנו מירידתה של התכנית ועדיין מוקדם לדבר על נזקים כלכליים שנגרמו לנו. לא נותר לנו אלא לסיים את התכנית לפני המתוכנן מבלי להלחם במועצה".

בנטורל פורמולה לא הכחישו כי נבדקות אופציות חלופיות מעשיות לתכנית אחרת בערוץ.

מיוכלמן אשר הפקות, המייצגים את הדס מורנו נמסר כי "החוזה וההבטחות להדס לא הופרו וערוץ 24 עמד בהתחייבויות כלפינו, לראייה הצילומים הנערכים ממש עתה. בכל מקרה הדס תהיה עסוקה מאוד הקיץ, כולל הפקה של אלאדין באילת ודיבורים על סדרת דרמה".


כתבת 'הארץ', איילה צורף, מסרה היום:

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, הורה לראשי ערוץ מוזיקה 24 להפסיק לאלתר לשדר את התוכנית "קליפס". זאת, בשל מה שמגדירה המועצה "חשיפה עודפת של מוצרי נטורל פורמולה בתוכנית". מדובר בצעד חריג של הפסקת שידור תוכנית בשל פרסום סמוי.

במכתבו לראשי הערוץ כותב מוקדי כי "הערוץ יחדל משידורה של התוכנית במתכונתה הנוכחית, בשל שיתופי הפעולה המשולבים בתכנית בניגוד לכללים ובשל העובדה שהתוכנית בעיקרה אינה תוכנית מוזיקה". התוכנית "קליפס" המשודרת בערוץ המוסיקה, עוסקת בעיקר באופנה וכוללת קטעי "מהפך" למשתתפים. בתוכנית משולבים מוצרים של חברת נטורל פורמולה, שהשתתפה במימון התוכנית.

"לאחר בחינה מעמיקה של התוכניות ששודרו הגיענו למסקנה כי בניגוד להוראות רשיון הערוץ, עיקרה של התכנית ומטרתה אינם מוסיקה ישראלית, אלא אופנה וטיפוח... אופן חשיפת מוצרי נטורל פורמולה בתכנית אינו עומד בכללים הקיימים, ואף אינו עומד בטיוטת כללי התוכן הפרסומי אותה שוקלת המועצה לקבל כתיקון לכללי הפרסומת בערוצים היעודיים", הוא כותב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully