וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיליי בהמראה

הילה פלג

11.7.2005 / 10:00

קפלו שולחנות והרימו כסאות - הילה פלג מזהה פוטנציאל לדרמה לילית וסקסית, אבל בינתיים "פיק אפ" על הקרקע

זה מעט לא הוגן להתייחס לטלנובלה בעקבות צפייה בפרק אחד בלבד, ו"פיק אפ" אינה יוצאת דופן בהקשר זה. אך בעקבות הבאזז המאסיבי שהצליח ערוץ 10 לנפק בזמן נתון על תקן יחסי ציבור מקדימים, קשה להימנע לחלוטין מהיום שאחרי. מסיבת ההשקה של התוכנית, המדים המוזהבים ממפעלות המעצב הפסאודו-משוגע – יוסף, הברק בשיער של בר רפאלי, שעת השידור המאפשרת רמיזות לטלנובלת קאמפ שתספק לצופה המיוזע פאן סקסי מענג. בפועל, או לפחות על פי פרק האקספוזיציה, שממילא חלקים נרחבים ממנו כבר נצפו במדיה כזו או אחרת - לא ממש.

ניכר ב"פיק אפ" כי היא מושקעת, הרבה לוקיישנים מחוץ לאולפן, כמה מחוץ לארץ ובכלל אווירת "שמו עלינו הרבה כסף". למרות כל ההבטחות שהוזכרו לעיל, הרי שהתוצאה תזזיתית עד כדי צריבת אישונים, מאוד מתאמצת ומצליחה לעיתים לא תכופות. המוני קטעי מעבר זריזים המציגים את פלאי עולם התעופה על כל זרועותיו התרבותיות (ע"ע דיוטי פרי וכו') ללא שום צידוק, משובצים בין הסצינות הקצרצרות ממילא, והופכים את הצפייה למעייפת. הדיאלוגים הכאילו סקסיים שמושמים בפי כמה מהדמויות היו מאוד (מאוד) רוצים להיות "סקס והעיר", אבל כרגע הם יותר בכיוון ברוקלין מאשר מנהטן. כשנגה שחר ("שירה"), אומרת לטייס "קוק-פיט" (ההפרדה במקור), זה לא סמנתה ג'ונס, זה מביך. שחר, בחורה אינטליגנטית, שוב נקלעת לדמות שתלווה אותה ככל הנראה עוד זמן רב אם לא תשכיל להימלט מהטייפ קאסט ובהקדם – המזדיינת. חבל. עוד באווירת הליהוקים המופרכים – בר רפאלי, עוצרת נשימה ככל שתהיה, לא עוברת כבעלת תואר במנהל עסקים, או בכלל כשחקנית לצורך העניין. אבל במקרה דנן, באמת אל לנו להלין. בכל זאת ניתנה לנו האפשרות לצפות במיצג הוויזואלי המאלף הזה מידי ערב, וכאות תודה על כך, נהיה מוכנים גם לקבל אותה כדוקטורנטית למדעי המוח.

את צדה של רפאלי מעטרת "לינג". עוזרת הבית האסיאתית שהיא הרחבה מיותרת של "קלאודיו", הקולומביאני של נעמי שחר מ"השיר שלנו". מדובר בקריקטורה מוחצנת שהיא לרגעים גזענית ולרגעים נדירים מצחיקה. בעברית שבורה, שלא לומר מרוסקת, היא מדקלמת משפטים מאגניבים, משל היתה טוני דנצה בסיטקום אייטיזי. אלא שהיא מעצבנת כמו אנג'לה באואר ומצחיקה כמו ג'ונתן. להוציא אלה, יש גם שלל הבטחות ב"פיק אפ". אנשים שללא ספק עוד יעשו קילומטרז' בביצה הישראלית: מקס אולארצ'יק שמפיץ רוח נעורים וכריזמה, מיכל לוי המהממת, אלדד פירבס ואוולין הגואל שמציגה לראווה מרירות פוטוגנית ומרושעת.

"פיק אפ" מגיחה לאוויר בטיימינג בו זירת הטלנובלות המקומית רוחשת מתמיד. על מנת לבלוט או לפחות להיאבק על מקומה ועל צופיה, היא לא יכולה להרשות לעצמה לא להבריק. יש המון הבטחה, והמון אנשים מצחיקים וטובים שיודעים להפוך טראש לזהב. עם קצת פחות מאמץ ויותר שארם יש סיכוי לא קטן שנקבל בכל זאת דרמה לילית צעירה וסקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully