וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומואים היחידים במגזין

12.7.2005 / 9:13

דמויות "הממלכה הקטנה", הקומדיה הבריטית הגאונית, הצטלמו לפרוייקט יוקרתי ב"ווג" הבריטי (יש תמונות)

"הממלכה הקטנה" ("Little Britain"), שהחלה את דרכה כתוכנית תסכיתי רדיו אנגלית,ומשודרת בטלוויזיה בערוץ 3-BBC החל משנת 2003, פלשה אל מבצר האופנה הבורגני, המגזין ווג.

"ליטל בריטן" בנויה ממערכונים בהן משתתפות דמויות קבועות, היסטריות וצבעוניות. בין דמויות הקאלט אפשר לציין את מרג'ורי דווז, מנהלת ה"Fat Fighters", קבוצת לשמירת משקל המתעללת במשתתפיה; לו, שעוזר כל חייו לנכה כפוי הטובה אנדי; בבלס, בהמה גסה במיוחד המבלה את כל זמנה בספא יוקרתי בלי לשלם; סבאסטיאן, המזכיר של ראש הממשלה, שמאוהב בו עד כלות ומנסה להכניס אותו למיטה; אמילי האוורד, קוקסינל כושל שמתעצבן כשלא "מתייחסים אליו כמו ליידי"; ודאפיד, ההומו היחיד בכפר, שנלחם בהומופוביה של התושבים, רובם נאורים יותר ממנו.

יוצרי וכותבי הסדרה, מאט לוקאס ודיוויד וואליאמס, מגלמים את כל 13 הדמויות הביזאריות והאקצנטריות, כל אחת יותר אהובה מאחותה.

ועוד קצת

במהלך שתי עונותיה הקצרות, שהוקרנו גם בארץ בערוץ יס פלוס, זכתה "הממלכה הקטנה" למעמד פולחני. עונה שלישית כבר בתכנון, מארז הדי.וי.די שבר שיאי מכירות בבריטניה, והסדרה נמצאת בתהליכי שכפול אמריקאיים.

כעת זוכות דמויות השוליים החתרניות שלהם למעמד של סלבריטיז מהשורה בפרוייקט מיוחד של ה"ווג" הבריטי המוערך, עם צלם האופנה המפורסם מריו טסטינו, שמציג במלוא ההדר והקאמפיות את עולמה ההזוי לחלוטין של הממלכה הקטנה, כשהדמויות הלא אסתטיות במופגן מביטות במבט מנצח מעל עמודי הכרומון המהוגן.

(לחצו על התמונות להגדלה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully