וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטנר ישוב לשחק בעונה החדשה של תיאטרון ב"ש

17.7.2005 / 11:53

מנהל התיאטרון יעלה על הבמה בעונת 2005-2006. בין ההצגות המתוכננות: "איזאבלה" של יעל רונן, "אחרון המאהבים הלוהטים" של ניל סיימון ו"המחיר" של ארתור מילר

תיאטרון באר שבע הציג את רפרטואר ההצגות שיעלו על בימותיו בעונת 2005-2006. אוסף ההפקות כולל מחזות מקוריים ומתורגמים, דרמות קומדיות, ויצירה עכשווית אחת. השנה חוזר גם מנהל התיאטרון עצמו, נתן דטנר, לשחק במסגרת התיאטרון.

בין ההצגות החדשות: "איזאבלה" בעיבודה ובימויה של יעל רונן. במחזה, בהשראת ספרו של תיאופיל גוטייה, "קפיטן פראקס", ישתתפו להקת הצעירים של תיאטרון ב"ש. עלילת המחזה מתרחשת באירופה של המאה ה-17, ובה להקת שחקנים נודדת נאבקת על קיומה וחולמת להשיג את חסותו של המלך. הצגה נוספת היא "הנער מברוקלין" (ברוקלין בוי), מחזה מאת זוכה פרס הפוליצר דונלד מרגוליס. זהו סיפור מסעו של סופר יהודי מצליח, שספרו "הנער מברוקלין" עומד להפוך לסרט גדול המצולם בהוליווד.

"לטיפול יצאנו" היא קומדיה רומנטית שביים רועי הורוביץ, ואת המוזיקה למחזה כתב דניאל סלומון. ירון פריד עיבד את המחזה, מאת כריסטופר דוראנג, לעברית, ובו רווקה למודת דייטים כושלים נפגשת, בעקבות מודעת שידוכים, עם אפי, בחור דו מיני, שחי כבר כמה שנים עם בן זוג אבל מבקש להכיר גם נשים ולהקים משפחה.

עוד בתכנון: "קיבוץ L.A", מאת חגית רכבי-ניקוליבסקי ובבימויה, בעקבות ספרה של פרופ' נעמה צבר בן יהושע: סיפורה של משפחה ישראלית מצליחה בלוס אנג'לס– זוג יוצאי קיבוץ בגיל העמידה ושני ילדיהם המתבגרים- העוברת משבר קשה; "אחרון המאהבים הלוהטים", קומדיה מבית היוצר של ניל סיימון, בימוי לזלי לוטון; וכן "המחיר", קלאסיקה מודרנית מאת ארתור מילר,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully