וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שמש פרש מ-NMC

17.7.2005 / 12:54

האיש שהביא לחברה את יוני בלוך ואפרת גוש החליט לפרוש. מנכ"ל החברה, זאב שליק: "במסגרת תהליך רה-ארגון הוחלט שאנו נפרדים. אני מאחל לו בהצלחה"

לאחר ארבע שנים בהן כיהן כסמנכ"ל הרפרטואר המקומי בחברת התקליטים NMC, חיים שמש הודיע לחברה על פרישה מתפקידו. משרתו של שמש כללה גילוי אמנים מקומיים, ליוויים ופיתוח הקריירה שלהם. בין השאר הביא ל-NMC כשרונות כדוגמת אפרת גוש, הבילויים ויוני בלוך. שמש מסר כי "בשבועות האחרונים נעשו ניסיונות להגיע להסכמות בכל הקשור לעתידה ועיצוב פעילותה של החברה, כשניסיונות אלו כשלו, החלטתי לפרוש."

מנכ"ל החברה, זאב שליק, מסר בתגובה לוואלה! כי פרישתו של חיים הוחלטה במסגרת רה-ארגון כולל אותו עוברת החברה בימים אלו. "חיים הרגיש כי אין לו מקום והוא החליט לפרוש. זו זכותו, היו בינינו יחסים מצוינים ואני מאחל לו הצלחה".

בחודשים האחרונים עברה NMC שינויים רבים במבנה החברה ובכוח אדם. החברה אף הוציאה היום הודעה לבורסה שבה היא מבשרת על תהליכי התייעלות וקיצוץ עקב הירידה במכירות הדיסקים בחנויות התקליטים. בהודעה נמסר כי "לאור הירידה המתמשכת בצריכת מוסיקה באמצעות דיסקים ואי הוודאות של מוצר זה כמוצר מוסיקה מוביל בסביבה הדיגיטלית העתידית, אשר אותה רואה החברה כסביבת צריכה המונית ופוטנציאלית, החליטה החברה לבצע רה-ארגון בהיקף פעילותה הנוכחי. החברה תעדכן את יעדיה בתחום התוכן ותתאים את המבנה הארגוני ואת רמת ההוצאות להיקף הנדרש בתקופה זו".

כרגע עוד לא ברור מי ימלא את מקומו של שמש. לדברי שליק החלטה זו תתקבל בשבועות הבאים. בכל מקרה שליק הפגין ביטחון ואמר כי "יש בארגון אנשים מצוינים ורבים כמו ג'ולי כהן, עוזי פרויס וליאור מזרחי". עוד הוסיף שליק כי פניה של NMC מופנות לעתיד ובכוונתם להתאים את עצמם למצב השוק המשתנה, להכנס לתחומי תוכן נוספים, להתמקד בתחום הדיגיטלי ובמקביל להמשיך לטפח ולהשקיע במוזיקה הישראלית ובאמנים שעובדים איתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully