וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'רלי בממלכת השוקולד" בפתיחה מוצלחת

18.7.2005 / 11:56

סרטם של טים ברטון וג'וני דפ גרף 55.4 מיליון דולר ובעט את ארבעת המופלאים למקום השלישי

"צ'רלי בממלכת השוקולד", העיבוד הקולנועי של טים ברטון לספרו של רואלד דאהל בכיכובו של ג'וני דפ, הרוויח בסוף השבוע הראשון להקרנות סכום מכובד ביותר לשנה זו המסתכם ב-55.4 מיליון דולר, שבעה מיליון דולר יותר מהפתיחה של "באטמן מתחיל". באופן בלתי צפוי, משישי לשבת ירדו במעט הכנסותיו של הסרט, אך הסיבה לכך נעוצה ביציאת הספר השישי של הארי פוטר שמשך חלק מקהל היעד של הסרט מאולמות הקולנוע אל חנויות הספרים. אפילו עם הנשנוש מהצד של הקוסם בעל מגע הזהב, "צ'רלי בממלכת השוקולד" נחשב כפתיחה הגבוהה ביותר שסרט בכיכובו של ג'וני דפ אי פעם השיג, אפילו יותר מ"שודדי הקאריביים" שהרוויח 46.6 מיליון דולר בסוף שבוע הראשון להקרנותיו.

פתיחה מוצלחת נוספת הושגה על ידי הקומדיה “Wedding Crashers” בכיכובם של אוון וילסון ווינס ווהן שקיבלה ביקורות טובות והשיגה 32.2 מיליון דולר. הירידה הגדולה של השבוע שייכת ל"ארבעת המופלאים", שלאחר פתיחה מרשימה שבוע שעבר וביקורות קוטלות, ספג ירידה של 60 אחוז בהכנסות והתמקם במקום השלישי עם 22.7 מילון דולר בלבד וגירד בקושי את גבול המאה מיליון דולר. במקום הרביעי נמצא "מלחמת העולמות" (15 מיליון), "באטמן מתחיל" גלש לאמצע הטבלה עם 5.6 מיליון דולר.

זה הוא השבוע השני ברציפות שסוף סוף נרשמה עלייה בהכנסות הכוללות של 12 הסרטים המובילים של הטבלה בהשוואה לסוף השבוע המקביל בשנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully