וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף ממופע הצדקה של זהבה בן נעלם

18.7.2005 / 11:49

הזמרת גילתה להפתעה שרוב הסכום שגויס ממופע הצדקה שנערך לכבודה בבארבי נעלם. לטענת חיים שמש, סמנכל הרפרטואר המקומי והיוצא של NMC, הכסף נגנב

קשים חייה של זהבה בן. לאחר שפשטה את הרגל, קיבלה לטענת אמרגנה איומים על חייה ונלחמה עם בנקים כנגד עיקולים על רכושה, כעת מתמודדת הזמרת עם היעלמות מיסתורית של הכסף שנאסף לכבודה במופע התרמה.

לפני שבועיים נערכו שני מופעי התרמה במקביל במועדוני הבארבי שבכפר סבא ובתל אביב. היוזמה לאירועים באה בעקבות ראיונה החושפני של בן בתוכניתו של רינו צרור בו הודתה במצבה הכספי העגום והצהירה כי אין לה בעיה לקבל עזרה. המופעים, שבהם השתתפו שלל אמנים כדוגמת אהוד בנאי, אפרת גוש, אסטרל פרוג'קשן, , דיוויד ברוזה, מיכה שטרית, שלומי סרנגה וארקדי דוכין, נועדו לאסוף כסף על מנת לעזור למצבה הכלכלי של הזמרת. בן עצמה גם השתתפה במופע.

"ידיעות אחרונות" מדווח כי כל הכסף שנגבה במועדון הועבר ישירות ל-NMC, חברת התקליטים של בן. כשמנהלה האישי של הזמרת, ראובן פינטו, ובן עצמה הגיעו למשרדי החברה הם גילו מפיו של חיים שמש, סמנכ"ל הרפרטואר המקומי של החברה, כי מרבית הכסף נגנב. לטענת שמש, סכום הכסף, שכלל 29,000 ש"ח, חולק בין שתי מעטפות שאחת הכילה 20 אלף ש"ח והשנייה 9,000 שקלים. בזמן ששהה שמש במוסך שטיפת רכב באזור ראשון לציון, נגנבה אחת המעטפות ונותרה המעטפה הרזה עם ה-9000 שקלים בלבד.

בן מסרה לידיעות אחרונות שהיא הלומה מההתרחשות. "יש לי עוד שבוע לעזוב את הבית לפי צו בית המשפט, ואני לא יודעת מה לעשות. כנראה שזה הגורל שלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully