וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו צילומים של 4 סרטים ישראלים חדשים

18.7.2005 / 15:36

ארבעה סרטים חדשים בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי נכנסו לשלבי צילומים ברחבי הארץ

צילומיהם של 4 סרטים עלילתיים ישראלים חדשים בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי החלו בימים אלו ברחבי הארץ. הסרטים הם:

הסרט הראשון הוא "תה ואורז" בבימויו של חנן פלד ובהפקתו של יואב הלוי - תמונה תקשורת בע"מ בשיתוף עם ג.ג. אולפני ישראל - מספר על חיליק וולדמן בן העשר שנולד להורים ניצולי שואה אותם יגלמו רמי הויברגר ויבגניה דודינה. שחקנים ראשיים : רמי הוייברגר, יבגנה דודינה.

הסרט השני הוא "אדמה משוגעת" של דרור שאול המכהן כבמאי ותסריטאי ומפיקיו הם שרון שמיר פיליפה קוברסקי, מארק רוזנבאום, אדגרד טנמבאום בקופרודוקציה עם חברת ההפקה הגרמנית "היימט פילם" ובשיתוף תחנת הטלוויזיה היפנית NHK. הסרט מתאר את סיפור התבגרותו של נער בן 12 הגדל בקיבוץ בדרום בשנות השבעים. במהלך שנת הבר מצווה שלו נאלץ גיבור הסרט לנווט בין עקרונות השוויון של הקיבוץ לבין יחסיו המורכבים עם אמו.

הסרט השלישי והמדובר הוא "מלח הארץ", סרטם של האחים אורי ברבש (במאי) ובני ברבש (תסריט) ושל המפיק יורם גלובוס ובשיתוף רשת וחברת הטלוויזיה בכבלים יס. מפיק אחראי חיליק מיכאלי. הסרט מביא את סיפורם של קבוצת חברים בסוף שנות השלושים לחייהם, הקשורים זה לזה בעבותות של ידידות אמיצה שהתגבשה במהלך שירותם הצבאי ביחידת עלית והתחשלה במשך השנים בשרות המילואים ובקשרים אינטנסיביים ב"אזרחות". הם מנצלים את שירות המילואים המשותף שלהם כאליבי וככיסוי לשוד מזוין מגורמים עבריינים.

הסרט האחרון הוא "חן", בבימויו של איתן ענר ובהפקתם של אילון רצ'קובסקי וקובי גל רדאי, המספר על חן בן העשר שגר באשדוד עם אביו צלם החתונות, רמי, ואמו המלצרית, לנה. היחסים בין ההורים מעורערים , וחן, ילד רגיש נמנע מקשר עם בנות גילו. כל זה משתנה כאשר חן פוגש את נטלי, ילדה מסתורית שרוקדת בחוג לריקודים סלוניים. חן מבין שכדי לזכות בקרבתה הוא ייאלץ להיכנס לעולם הריקוד הסלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully