וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרלין מנסון ישחק את דמותו של לואיס קרול

18.7.2005 / 16:34

הזמר מתכנן להפיק סדרות סרטים קצרים שיהיו חלק מהז'אנר “Horripilation" אותו המציא. בסדרה הראשונה יגלם את דמותו של הסופר לואיס קרול

מרלין מנסון הודיע שמעתה ישקיע את מרב זמנו בהפקת סרטים קצרים שישתייכו כולם לז'אנר “Horripilation” אותו המציא. המונח “Horripilation" משלב בין שתי מילים באנגלים. הראשונה "Horrifying", כלומר מפחידה, והשנייה "depilatory" שמשמעותה חומר להסרת שיער. כוונת המשורר במקרה זה היא "סרטים שיפחידו אתכם עד לנשירת השיער מעל רגליכם", כפי שאמר ל-NME.

הזמר הודיע שאינו מתכנן לפרוש מעסקי המוזיקה, אך הוא טוען כי הוא חושב שהעולם לא שווה מספיק כיום כדי להעניק לו את המוזיקה שלו. "קודם צריך לתקן אותו עם “Horripilation”.

מנסון אינו מבזבז זמן ונמצא כבר בימים אלו בתהליכי ניסוי מתקדמים. על פי עדותו, הזמר לקח קוף מפוחלץ בן שמונים שנה, שרף אותו בבריכה שבביתו וצילם את התהליך במצלמה מתחת למים. הזמר טוען כי "הצילומים מזכירים שילוב יפהפה של הטיטניק, קינג קונג ואסון הצוללת הינדנברג.

הסדרה הראשונה אותה מתכנן מנסון להפיץ היא סדרה בת ארבעה חלקים שבה ישחק הזמר את לואיס קרול, הסופר של "אליס בארץ הפלאות" לצד שתי שחקניות שיגלמו את טווידל די וטווידל דם. "אני רוצה להדגיש", אמר מנסון לרולינג סטון, "שהשחקניות הן תאומות שישכבו אחת עם השנייה לאורך הסרט."

הסיבה לפרץ היצירתיות הקולנועית של מנסון טמונה בכך שנמאס לו ליצור אמנות שנהפכת למוצר בידי אנשים אחרים, במיוחד חברות התקליטים, ובכל זאת במקביל לעשייה הקולנועית, מנסון יפתח בקרוב גלרית אמנות בלוס אנג'לס, יפרסם ספר של ציוריו, יסב את מרתף היינות שלו לחדר אופיום והוא אף משלים בימים אלו 18 שירים חדשים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully