וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של שייקה אופיר תובעת את "גלובוס גרופ"

21.7.2005 / 12:44

לטענתה, החברה לא שילמה לה את התמלוגים המגיעים לה מהסרט "אבו אל בנאת". התביעה היא בסך 100 אלף שקלים

לידיה אופיר, אלמנתו של השחקן ויוצר הקולנוע, שייקה אופיר, תובעת את חברת גלובוס גרופ בגין אי תשלום תמלוגים מהסרט "אבו אל בנאת". שייקה, שכתב ושיחק בסרט, חתם עם חברת "נח הפקות" הסכם ב-1972, ובו נקבע כי יקבל 8% מהכנסות הסרט. "נח הפקות" עברה עם השנים לידיה של "גלובוס גרופ". במעריב פורסם כי בשנת 1997, לטענת לידיה, הפסיקה החברה להעביר לה את התמלוגים מהסרט.

אופיר תובעת החברה בסך 100 אלף שקלים. בכתב התביעה טוענת אופיר כי החברה ניסתה להונות אותה, כשסיפקה לה דו"ח הכנסות שקרי, וכן התייחסה אליה בבוז כשפנתה לדרוש את המגיע לה, ואף התעלמה ממנה. "אני לא רגילה לרוץ אחרי כסף... אבל יורם גלובוס מתחמק ממני... זה אופי כזה – כמו שהוא מתנהג אלי הוא בטח מתנהג גם ליוצרים אחרים. גם אם הייתי מיליונרית כמו שרי אריסון לא הייתי שותקת, כי אני רודפת צדק", אמרה לידיה.

מ"גלובוס גרופ" נמסר בתגובה כי "מיד לאחר שהתקבלה אצלנו הדרישה לתמלוגים, הוגש לעורך הדין של הגברת אופיר דו'ח שלפיו מגיעים לה 7,865 שקלים. עורך הדין שלה, משיקוליו, לא הגיש חשבונית עבור הסכום... והעדיף לפנות לבית המשפט. אנו בטוחים שיוכח כי אין בכוונת גלובוס גרופ לקפח זכויותיו של איש, ובמיוחד לא את יורשיו של אדם עתיר זכויות בקולנוע הישראלי כשייקה אופיר ז"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully