וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין דיי עם 8 מועמדויות לטקס פרסי ה-MTV

26.7.2005 / 12:02

להקת הפאנק מככבת עם שמונה מועמדויות. מיסי אליוט וגוון סטפאני הסתפקו בחמש מועמדויות כל אחת

פורסמה רשימת המועמדים של ה-VMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV שיתקיים השנה במיאמי ב-28 באוגוסט. חלק גדול מהרשימה תופסת הלהקה גרין דיי שקיבלה שמונה מועמדויות בקטגוריות שונות על אלבומה האחרון "American Idiot” שמכר כארבעה מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, אחריהם ניצבות גוון סטאפני ומיסי אליוט עם חמש מועמדויות כל אחת.

לפרס הווידאו קליפ של השנה מועמדים גריין דיי עם “Boulevard of Broken Dreams” של הבמאי סם בייאר, קולדפליי עם "ספיד אוף סאונד" (במאי: סם רומאנק), קניה ווסט עם "ג'יזס ווקס" (במאי: כריס מילק), סנופ ופארל עם "דרופ איט לייק איטס הוט" (במאי: פול האנטר) וגוון סטאפני עם “HollaBack Girl” אותו גם ביים האנטר.

בווידאו קליפ של אמן השנה מועמדים פיפטי סנט עם "קנדי שופ", קניה ווסט עם "ג'יזס ווק", בק עם "E-Pro”, אשר עם "קוט אפ" וג'ון לג'נד עם "Ordinary People”.

בווידאו קליפ השנה של אמנית מועמדות גוון סטאפני עם “HollaBack Girl”, אמארי עם "One Thing”, מריה קארי עם "We Belong Toether”, שאקירה ואלחנדרו סאנצ'ז עם "לה טורטורה" וקלי קלרקסון עם "Since u benn gone”.

בפרס הווידאו קליפ של להקה מועמדים גרין דיי עם "Boulevard of Broken Dreams", הלבק אייד פיז עם "דונט פאנק וויד מיי הארט", דסטיניז צ'יילד עם "Soldier", יו-2 עם ורטיגו, והקילרז עם "מר ברייטסייד".

בפרס אמן ההיפ הופ מועמדים אמינם עם "Just Lose It", דה גיים ופיפטי סנט עם "Hate it Or Love It", לודקריס עם "Nomber One Spot", דה יינג יאנג טווינז עם "דה וויספר סונג" ו-T.I עם "You Don't Know Me".

גרין דיי, קניה ווסט וקלי קלרקסון יופיעו לאורך הטקס אותו ינחה פי. דידי ולראשונה יתהדר הטקס בפסקול מקורי שייכתב במשותף על ידי ליל ג'ון ומייק שינודה מלינקין פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully