וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאי פלוס מציג: 50 היפים והנכונים ‏בארץ

2.8.2005 / 15:25

המגזין הרים רשימה של הידוענים הכי חמים בישראל, מדורגים על פי יופי, כישרון וכריזמה גם יחד. נינט במקום הראשון, הבן של אקי וסנדי סוגר את הרשימה. הפתעה: הדר עוזרי חמישית

מגזין הבידור "פנאי פלוס" פוצח במסורת שנתית של דירוג
50 האנשים "היפים והנכונים" בתעשיית הבידור בישראל. הרשימה המלאה הראשונה תפורסם בגליון שייצא לדוכנים ב-4 באוגוסט. המגזין שידרג את המסורת הארוכה של מגזין פיפל האמריקאי ('50 היפים') לגרסה הישראלית בה מראה חיצוני בלבד אינו קריטריון מספק. לכן, החליטה המערכת אחרי דיונים ארוכים להוסיף את הערך המחייב "הנכונים". לדבריהם, היות האדם "נכון" מסמן שהוא מכיל בתוכו כשרון, כריזמה, וערך מוסף יוצא דופן.

המקום הראשון ברשימה שייך, לנינט טייב, ללא ספק בחורה נכונה. הוא ניתן לה בשעה קריטית בקריירה - עם סיום העונה השנייה של "השיר שלנו" ורגע לפני מימוש קריירת הזמרה שלה. במקום השני עומד יהודה לוי, שחקן, דוגמן ובן זוג, גרסה גברית לא רעה בכלל לטייב. בר רפאלי, למרות הכישלון המהדהד של "פיק אפ", העפילה למקום השלישי.

ציון ברוך, לגמרי בחור נכון יותר מאשר יפה, הגיע למקום הרביעי בזכות הכשרון הקומי ובנות הזוג הלוהטות. העוללית הדר עוזרי, בחורה יפה בעיקר, הגיעה כבר למקום החמישי. בחירה מעט תמוהה, היות ועוזרי נמצאת בשדה הראייה בקושי שלושה חודשים. היא עקפה אפילו את אסי כהן ויעל בר זוהר, שהגיעו למקום השישי והשביעי בהתאמה. מירי בוהדנה וליאור אשכנזי משתרכים מארויהם במקום השמיני והתשיעי. את הרשימה סוגר מקס אולארצ'יק, אחד הפרצופים היותר יפים בגזרה הגברית.

את רשימת ה-50 חותם צעיר נוסף, ששוב מעלה תהיות באשר להגדרת הערך הקסום "נכון": ליאם אבני, בקושי בן שנה, בנים של הקונגלומראט סנדי בר ואקי אבני, אשר שניהם, אגב, מצאו עצמם מחוץ לרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully