וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן נחשב יותר יוקרתי מגוצ'י?

19.6.2001 / 12:02

דנה קסלר עם הרגעים הגדולים של טקס פרסי האופנה הישראלי לשנת 2001

אתמול בערב התקיים, זו השנה השלישית ברציפות, טקס פרסי האופנה של ישראל, בו קיבלו פרסים כל הדוגמנים והדוגמניות, המעצבים והמעצבות ושאר האנשים שהפכו את מדינתנו למעצמת אופנה בה כל יוצא סיירת עם ספידו וכל מעצב שיער עם התמחות בלוק הבואש הקלאברי מוכנים ומזומנים לכבוש את ליבה של אלזה קלנץ'. להלן שמונת רגעי השיא של הטקס כפי שהוא נראה אמש על מסך הטלוויזיה של עם ישראל (לא כולל כל השיאים הקטנים שנרשמו בכל פעם שהפרודיג'י - הלהקה האופנתית ביותר לשנת 96' - בקעו מהרמקולים):

1. דנה אינטרנשיונל בתספורת פוסט פארה פוסט מבצעת את שירה החדש, המנון הניצחון "ניצחתי", שסאבטקסט הומוריסטי מסתתר מאחורי מילותיו. ואם מישהו לא הבין את הרפרנס ההיסטורי שבמילים "הצלחתי, נכשלתי, נפלתי וקמתי", הואילה דנה לתת רמז עבה כשהניחה בקריצה את הפסלון שנקלע לידה בתור מגישת פרס.

2. בר רפאלי, הזוכה בפרס דוגמנית השנה, משמיעה קולות של חמור ומנסה להגיד משהו צנוע ויפה בנאום הזכייה שלה. כל כך הרבה "אה" לא שומעים אפילו בנאום של שמעון פרס באנגלית.

3. טראק הדרדסים בתצוגת האופנה של טובה'לס - ליין האופנה של נעמה חסין שזכתה בפרס המעצבת המבטיחה - שלווה בהשתוללויות מביכות במיוחד של אמא טובה'לה בקהל. וכמו כל אמא שעושה בושות, קיבלה גם טובה'לה על הראש מבתה, שלחשה לעברה "די!" עצבני.

4. הנאום הרציני וחמור הסבר של נציגת "לא צריך להיות כוסית כדי להיות כאן ואפילו לא צריך לדעת ללכת על עקבים", השחיינית הנכה קרן לייבוביץ', שנבחרה להעניק את פרס ההישג המיוחד לשירז טל.

5. תצוגה פרועה בקצב ההאוס של בית האופנה השיקי מכל, המשביר לצרכן, במסגרתו קיפצצו כל מיני טיפוסים מוחצנים מכל מיני עדות על המסלול כשהם לובשים ערב רב של פריטים זולים למראה היוצרים יחדיו מראה אקלקטי דה לה-שמאטע, כמו שרק שילוב מוחץ בין חגורת ניטים, טייץ מבריק ופיאת אפרו בצבע זרחני מאפשר. בסיום הספקטקל עלתה גם קשישה חביבה המחופשת למדונה לבמה. יא אללה, איך המשביר הכניסו למדונה, ודווקא היא תמיד קנתה אצלהם תחתונים לבעלה.

6. בדיחת האופנה הייצוגית של שלום אסייג: "איזה רזה אני, אני יכול לדגמן את הקולקציה החדשה של מר קו".

7. גלי עטרי נראית נהנית מהדואט שלה עם מנחת הטקס, יעל בר-זהר, כמי שעושים לה חוקן.

8. תצוגת אופנה לבגדי הריון בהשתתפות כוכבות "לגעת באושר". דמעות חנקו את גרוני כשראיתי את אירית סופר עם כרית בבטן - אילו היא רק יכלה ללדת, היתה כל טרגדיית האם הפונדקאית נחסכת מכולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully