וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT 3 מציגה את עונת החורף

לי-אור אברבך

9.8.2005 / 9:31

'בטיפול' עם אסי דיין, 'פרשת השבוע' ויצירה מקורית מוגברת, לצד הריאליטי 'מכל הבנות בעולם' ורכש חדש, בין השאר של '4400'

למרות החום ואולי דווקא בגללו, החליטו ב-HOT, לפתוח את עונת הסתיו חורף כבר בסוף אוגוסט. כך, ביום ראשון ה-28 בחודש, לצד הפרק האחרון של "טלנובלה בע"מ", ישודרו גם שתי סנוניות סתיו (נחליאלים אם תרצו) - הפרק הראשון בסדרת הריאליטי החדשה "מכל הבנות בעולם"', בה יעשה מאמץ למצוא שידוך כשר למיליונר האמריקאי, ארי גולדמן והפרק הראשון בסדרת הדרמה "בטיפול". בסדרה היומית, יובא סיפורו של פסיכולוג (אסי דיין), שעל רקע חייו המתפוררים, הוא נפגש בכל יום בשבוע עם מטופל קבוע ובימי חמישי מגיע אל המטפלת שלו למפגש שמהווה סיכום שבועי. עוד משתתפים: גילה אלמגור, איילת זורר, ליאור אשכנזי, עלמה זק, רמי הויברגר, מאיה מרון, מרב גרובר, יוצר הסדרה: חגי לוי.

מבית היוצר של רני בלייר וענת אסולין ("שבתות וחגים"), תעלה בדצמבר הסדרה "פרשת השבוע", המגוללת את סיפורן של ארבע משפחות הנקשרות זו לזו בקשרי אהבה, בגידה, חברות וסודות משותפים. הסדרה נכתבה בהשראת חמישים וארבע פרשות השבוע. במשתתפים: מנשה נוי, קרן מור, רונית אלקבץ, ישראל (פולי) פוליאקוב, יובל סגל, דני גבע, אפרת בן צור וקלרה חורי.

בהמשך העונה, ישודרו שתי סדרות דרמה קצרות המבוססות על רבי המכר "מישהו לרוץ איתו" של דוד גרוסמן ובהשתתפות אפרים שמיר, נעמי פולני, דני שטג ובר בלפר ו"בסימן ונוס", של אורי אידלמן, עם יהודה לוי, גורי אלפי, נטע גרטי וטינקרבל. עוד ישודרו, טקס פרסי האופיר (האוסקר הישראלי, שישודר ב- 20.9) ושני העוגנים של HOT -"ערב טוב עם גיא פינס" שתשוב ב-20 בנובמבר ו"יצפאן", שתשוב בראשית ינואר.

בצד בחזית הרכש נרשמות מספר תוכניות חדשות. "מדיום" עם פטרישיה ארקט, שהפרק הראשון שלה היה הנצפה ביותר בסדרת טלוויזיה בארה"ב אי פעם, סדרת המדע הבדיוני - "4400", "Jake In Progress" עם ג'ון סטאמוס (אנקל ג'סי מ"צער גידול בנות") כיחצ"ן ניו יורקי והסיטקום "חמישייה" בכיכובו של אנדי ריכטר, הן העולות החדשות לצד עונות שטרם נצפו בארץ של "המגן", "מכושפות", "כולם אוהבים את ריימונד" בשירת הברבור שלה, "מלך השכונה" ו"ברני מק".

אלון שטרוזמן, מנהל התוכן ב HOT, אמר כי בחברה מרגישים קרוב מתמיד למקור ההשראה, HBO: "כמות התוכן שערוץ HOT3 מעניק לצופיו היא יוצאת דופן כשמדובר בערוץ בייסיק שאינו נמכר בתשלום ולא משדר פרסומות. העונה החדשה הינה עליית מדרגה הן בכמות והן באיכות; דרמות כמו "בטיפול", "בסימן ונוס" ו"מישהו לרוץ איתו" הן פסגת היצירה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully