וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט של ברוס ויליס משבש משפט של מקרה רצח

9.8.2005 / 10:45

"אלפא דוג", המבוסס על מקרה הרצח של נער בן 15, ייצא לאקרנים כשיתחיל משפטו של אחד הנאשמים בביצוע הרצח. תובעים, בלשים ועדים מסרו לבמאי פרטים שאסור היה למסור

סרט קולנוע חדש, "אלפא דוג", בכיכובם של ברוס וויליס, שרון סטון וג'סטין טימברלייק, עומד במרכז משפט של מקרה רצח, המתנהל בימים אלו בארצות הברית. "אלפא דוג", המבוסס על מקרה הרצחו של הנער ניק מרקוביץ בן ה-15 בשנת 2000, עלול לשבש את סיכוייו של החשוד בביצוע הרצח, ג'סי ג'יימס הוליווד, לזכות במשפט הוגן – כך טוען עורך דינו ג'יימס בלאט. יציאתו לאקרנים של "אלפא דוג", שביים ניק קאסאבטס, מתנגשת עם פתיחת משפטו של הוליווד.

הוליווד בן ה-25, מואשם בתכנון המזימה לחטוף ולהרוג את מרקוביץ, בגלל סכסוך עם אחיו למחצה של הנער. האח היה חייב להוליווד לכאורה 1,200$ על עסקת סמים. מרקוביץ נחטף כשהלך ליד ביתו בסאן פרננדו ואלי, ולאחר יומיים נלקח בכוח אל הפארק הלאומי לוס פארדס, שם נורה 9 פעמים ונקבר באדמה. גופתו התגלתה לאחר ארבעה ימים ע"י מטיילים.

ארבעה אנשים נעצרו והואשמו בחטיפה ורצח, אך ג'סי ג'יימס הוליווד ברח, והפך למוקד המרדף שהתנהל בכל המדינה. הוא נעצר בברזיל במרץ, והוחזר לקליפורניה. הוליווד עומד בפני חבר מושבעים באשמות של רצח, חטיפה וקשירת קשר פלילי. אם יימצא אשם, הוא יכול לעמוד בפני עונש מוות.

תובעים, בלשים ועדים – כולל אביו של הוליווד, ג'ק הוליווד – שיתפו פעולה עם במאי הסרט ונידבו לו פרטים שאסור היה להם למסור. לדברי עורך הדין בלאט, האב "עשה זאת ללא ידיעתו או הסכמתו". בלאט ביקש משופט בית המשפט העליון לאסור על התובעים להפיץ מידע נוסף על המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully