וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלו החיפושים אחר 'השגריר' הבא

לי-אור אברבך

11.8.2005 / 9:20

עונה שנייה של הריאליטי הדיפלומטי קורמת עור וגידים, ובקשת מחפשים מועמדים. עדיין לא נקבעה הארץ אליו יישלח הזוכה

היום יחל גיוס המועמדים לעונה השנייה של תוכנית הלהיט של קשת "השגריר". המעוניינים בקריירה איתן שוורצית מתבקשים להציע את עצמם באתר קשת. מהפקת התוכנית נמסר, כי על המציעים עצמם להיות נשים וגברים אחרי שירות צבאי או לאומי, בעלי כושר ביטוי גבוהה, יכולת עמידה מול קהל ובקיאות בשפה האנגלית (כשפה נוספת תהווה - יתרון). כמו כן, על המתמודדים להיות מוכנים לחשיפה טלוויזיונית גבוהה, להוכיח יצירתיות ויכולת חשיבה קריאטיבית, ולהביע את נכונותם להתגורר בחו"ל למשך שנה.

"השגריר" היא תוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בישראל: הרייטינג הממוצע של תוכנית "הבחירה" עמד על 25.1%. מנתונים שהעבירה קשת, קהל המשכילים (13 שנות לימוד ומעלה) מהווה 55% מכלל הצופים בתוכנית - פער של 22% מול יתר התוכניות בז'אנר. קהל המבוגרים (מעל 55) מהווה 45% מכלל צופי "השגריר" - פער של %55 בהשוואה לקהלים ביתר התוכניות. בסך הכול נחשפו ל"השגריר" במהלך העונה כ-3 מיליון צופים וכך הפכה ל-1 מ-5 התוכניות הנצפות ביותר ב-2004 – שנייה רק ל"ארץ נהדרת".

כזכור, העונה הראשונה שלחה מסביר לאומי לארצות הברית. השנה דובר על חיפוש אחר שגריר לבריטניה, אולם ככל הנראה גם נקודה זו עוד לא נסגרה וישנו מצב בו השגריר יהיה מעין 'שגריר נודד'. התוכנית עוררה עניין רב, בתחנות טלוויזיה סביב העולם, וכתבות עליה הופיעו בעיתונים וברשתות הטלוויזיה המובילות כמו, CNN ו-BBC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully