וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו יד לעושים ביד

רונן ארבל

11.8.2005 / 9:16

צה"ל שופט חייל שעינג עצמו במקלחת, אבל מה עם אלו שמביאים ביד בש.ג, בסיור או במיטה? מיומנו של חייל מאונן

אני זוכר היטב את הפעם הראשונה שבה אוננתי באמצע שמירה. הייתי בטירונות במחנה שמונים, והשעה היתה קצת אחרי שלוש לפנות בוקר. על מנת לא להירדם עם הM-16 על החזה התחלתי לחשוב על דנה, הבחורה הכי כוסית שלמדה איתי בשכבה, ובעיקר עליה עם הביקיני ברונדו שעשינו אחרי הבגרות האחרונה. נקודת האל חזור הגיעה כאשר הושטתי את ידי אל עבר אבר המין שלי על מנת לסדרו בתוך הדגמ"ח שהיה גדול עלי בשתי מידות, והתחושה היתה נעימה מדי מכדי שארפה. חששתי פן סמל המחלקה יפתיע אותי על מנת לבדוק את מצב הערנות שלי, אבל חזיונות הפטמות של דנה השילו מעלי כל חשש. הדריכות הזו הוסיפה בסופו של דבר לחרמנות שלי, מה שגרם לי לגמור מהר. אחרי שניגבתי קצת, נגעלתי מעצמי. לא מההפקרות בה נקטתי כלפי המדינה, אלא מעצם האקט בו הייתי כל כך חרמן, עד כדי איבוד כל שיקול דעת. מיד אוננתי שוב, רק על מנת להירגע.

מאותו רגע השמירה הפכה מעול למפלט. סיבת השמירה או ההישארות בבסיס לא שינתה לי כלל וכלל, לעולם לא ראיתי בשמירה כאויבת, אלא ניצלתי אותה על מנת להתייחד עם עצמי כמה שיותר. מה שנקרא להסתכל על חצי הכוס המלאה.

אם אין אני לי, מי לי

קצת התעצבנתי השבוע, כששמעתי שחייל שהואשם בהתנהגות שאינה הולמת משום שאונן במקלחת צה"לית וסיפר זאת לחברו (שהלשין עליו. איזה אפס). זוהי החלטה אנכרוניסטית ומתחסדת, שמביטה במין ועינוג עצמי כעל מעשה אסור, סטייה שאינה מן המניין, ולא כעל פעולה בריאה ונורמאלית. האם מי ששפט באותו מושב ליצים, מעולם לא ניסה להביא עצמו לפורקן? האם הוא רואה עצמו כסוטה? אם כן, הרי שהוא נמצא בבעיה קשה, ואם לא, אזי מדובר בחתיכת צבוע.

מבזה מכולם היא חוסר ההתחשבות שנקט גזר הדין כלפי גילו של האשם. הרי הגיל שבו בני ובנות מדינת ישראל משרתים בצבא ההגנה לישראל הוא בדיוק הגיל שבו שלהבת היצרים בוערת בנו יותר מכל. השלב בחיים בו מגע מיני הוא כל מה שנמצא בראש מעיינינו, בין אם מדובר במין ההפוך, באותו המין, או בי עצמי. תיאור חברתי (או ליתר דיוק נפשי) הולם של הצבא, לא יראה חוליות יעילות או מיוסרות כפי שמציע הקולנוע הישראלי לדורותיו בהתייחסו ללובשי המדים, אלא משהו שקרוב יותר בהוויה שלו לסרטי קולג' אמריקאיים. כן כן, בגיל שבו הם לומדים לרוקן חביות בירה ולהתנסות מינית עם כל מה שזז (אני ממליץ בחום על סדרת סרטי הפורנו סנאף College Fuck Fest שנמצאת ברשת), אנחנו נאלצים לפנות מתנחלים. זהו הגיל חברים, וזוהי המנטאליות. ניסיון למבט אחר יהיה התחסדות. נו באמת, אז הוא אונן במקלחות הצבאיות, אז פאקינג מה? (את עצמו. בדיחה קטנה לסיום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully