וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה: הסרט 'איילנד' הוא חיקוי

11.8.2005 / 11:19

2 מפיקים תובעים את וורנר ודרימוורקס על הפרת זכויות, בטענה כי 'איילנד' מבוסס על סרט שלהם מ-79'. הם מבקשים למנוע המשך הפצתו

ענקי הקולנוע, אולפני וורנר ודרימוורקס, עומדים בפני תביעה שהגישו נגדם מפיקים של סרט מ-1979, " Parts: The Clonus Horror", הטוענים כי הסרט "איילנד", בו מככב יואן מק'גרגור, מבוסס על סרטם. באתר IMDB פורסם כי בתביעה, שהוגשה ביום שני, נטען כי יש בין "איילנד" ובין הסרט הישן כמה וכמה קווי דמיון, וכן מוצגות חוות דעת של צופי קולנוע שמסכמים על כך.

שני הסרטים עוסקים בהתיישבות סודית של אנשים, שגודלו על מנת לספק חלקי חילוף בני אנוש. בתביעה נטען עוד כי מפיקי הסרט מ-79' הציגו את הסרט בפני אחד מבעלי דרים וורקס, ג'פרי קצנברג – בזמן שהוא היה בפאראמאונט – בינסיון לשריין חוזה הפצה לסרט.

המפיקים, מירל א. שרייבמן ורוברט ס. פייבסון, מבקשים כפיצוי, תשלום על ההפסדים וחלק מהכנסות וורנר ודרימוורקס מהסרט, ואף ביקשו מבית המשפט למנוע את המשך הקרנתו של הסרט, ולמנוע הפצה נוספת שלו. פייבסון, שראה לראשונה את הטריילר של הסרט "איילנד" באינטרנט, אמר: "חשבתי 'היי, זה נראה כמו טריילר לסרט שלי', ממש עד לפרטים הקטנים והצילומים". מדרימוורקס נמסר בתגובה כי הם מתעקשים על כך ש"איילנד נוצר באופן עצמאי ולא מפר את זכויות היוצרים של אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully