וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדפוק חתונה

יואב הר עוז

15.8.2005 / 8:57

עם כל השמחה שז'ניה ועובד ניצחו בקרב, יואב הר עוז מאוכזב מסיום נטול קיטש וחופה. כמה מסקנות לעונה הבאה

זכית במיליון, עובד, אבל בסוף הדרך איבדת אהבה. בלאט, בלאט, בלאט, התייפחה ז'ניה. לא יכולת לראות אותה, לתת לה ליטוף, לתת לה תחושה שאיכפת לך? הרי זה כל מה שהיא רצתה. הפטיט בבושקה, כל כך העריצה אותך; "חכם, אמיץ, גבר" קראה אליך לעיני המצלמות, זלגה איתך ומחתה את זיעתך במטפחת. גם היא רוצה לנצח ולזכות במיליון, אבל מה כל זה שווה אם אין טיפה של תשומת לב, אם אין טיפה של יחס, טיפונת אהבה. "אתה יכול לשתף גם אותי" נמסה אל מולך וסיפקה רגע מזוכך של ריגוש אמיתי בריאליטי הלא ריאלי. ואתה, אסור בנגיעה, שבוי באהבת השם, שטוף מסורת, לא יכולת להושיט ידך ללטיפה אחת חמה. היא חיכתה לך וגם אנחנו. נאום מעגלים, נאום צו הפיוס, עם ישראל חי ואיחוד הלבבות, איפה אתה חושב שאתה נמצא, ב"דרוש מנהיג"? בגולאג בסיביר חם יותר מהחיבוק האינפאנטילי שז'ניה זכתה בו עם הכרזת ניצחונכם. משפט האהבהבים שהפלטת ; "ז'ניה אם הייתי פנוי הייתי מתחיל איתך, מזל שאני פנוי", צריך לצרף אותו למילון האנגלי ביחד עם "עזוב אותי באמש'ך". המסר שלו נע בין עלבון לבין חנק ללבידו. מה רציתי להגיד? הומור פרטי מיו"ש?

"רשת", בהחלט הפקה יפה ומושקעת, למרות שהחברמניות המעושה של אילדיס מביאה את הזיפזופ. עובד וז'ניה הם ללא ספק הגיבורים של עונה וראוי היה ליצור מצב שהם יזכו לכדי סוף הוליוודי עטור זיקוקים. ערב בלטרון , הרבה אורחים, צ'ק שמן לזוג, רק היה חסר שם בר אקטיבי. גבר, אישה, רומנטיקה , שטיח אדום, שושבינים מכל צד ואלי אילדיס הרב המחתן. סוף הוליווידי דה לה שמאטס, הישר מקטלוג "חתן כלה" . אולם אם כבר בונים סוף הוליוודי, למה אתם נופלים בפח השמאלץ שאינו עשוי היטב? לא הבנתם שהסיום הוא לא נכון?

על רוב ואמבר שמעתם?

באמריקה, ארץ השמאלץ הבלתי נגמר, היו מזהים את תרחיש הסיום הנכון ביותר. ראשית, ברור לכולם שאם היה פה רגע של קדושה וטבעת , עובד היה בורח ברגע האחרון עם הקב"ה, כך שאשליית הזוג הזוכה בעושר ובאושר מתנפצת. יותר משרצינו שעובד וז'ניה ייזכו בפרס, בלב ליבנו הסכריני רצינו, שהם יתאהבו ויאהבו לנצח. סוף הוליוודי כהלכה היה לו עובד וז'ניה היו מפסידים בתחרות למען האהבה. כך, המסר שהיה עובר הוא, שאהבה היא מעל הכול, אפילו מעל פיתויי הכסף. בלי זה אין קיטש , אין מתיקות עולם, אין קתרזיס. במקום "אני אוהבת אותך עובד, גם אני אותך ז'ניה", אנחנו שומעים שהשם הוא על הכיפאק וגם עם ישראל. גדול! השם באמת על הכיפאק, טאטע קצת איכזב,ועובד לעצמו. להגנתכם מנהלי "רשת", ברור היה שהחתן לא בעניין.

מסקנות לעונה הבאה; סך הכל היה על הכיפאק, אבל זה בנאלי, בינוני, כמו להרתיח מים במזלג חשמלי. צו פיוס, גם זה על הכיפאק, אבל לא החומר ממנו בנויה האהבה, ובטח לא לריאליטי שאמור לספק ריגושים. חשוב שיהיו אתגרים פיזיים מנטליים, אבל לא פחות אתגרים רגשיים. אחרת, מה זה משנה מי מנצח? משעמם, שהכול מסתכם ב"על הכיפאק", קדימה ריגושים באקסטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully