וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה – שיר באנגלית בכוכב נולד

15.8.2005 / 9:31

מערכת התוכנית אפשרה למיכאל קירקילן לבצע את "Smells like teen spirit" של נירוונה. המתחרה שיגיע למקום השני יתמודד מול הדר עוזרי בדו-קרב, על מנת לקבוע מי מביניהם יעלה לגמר

מיכאל קירקילן ישיר הערב, לראשונה בתולדות תוכנית הלהיט כוכב נולד, שיר באנגלית, במסגרת 'פינת המשימה המשעשעת'. מערכת התוכנית אפשרה לקירקילן להשחיל את "Smells like teen spirit" של נירוונה בין השירים שיבוצעו בתוכנית. בחצי הגמר שיתקיים הערב בתוכנית יתחרו שיר ביטון, אהד אלישע וקירקילן – הזוכה מביניהם יצטרף ליהודה סעדו, שכבר הבטיח את מקומו בגמר בשבוע שעבר.

גם הדר עוזרי, המתמודדת שהגיעה בשבוע שעבר למקום השני, תשתתף בתוכנית. לכשיחשפו התוצאות, ותיוודע זהותו של המתמודד שהגיע למקום השני, ייערך בינו ובין עוזרי דו קרב מהיר על מנת לקבוע מי מביניהם יהיה המתמודד השלישי בגמר, לצד שני הזוכים. עוזרי והמתמודד השני יבצעו שני שירי סולו נוספים, ולאחר מכן תיערך הצבעה קצרה נוספת. הזוכה ביניהם היה זה שיקבל את מירב הקולות, והוא יעלה לגמר. שלושת הזוכים יתמודדו בגמר כוכב נולד 3, שייערך בגני התערוכה בתל אביב, בתאריך 29 באוגוסט.

הערב, יבצעו קירקילן, אלישע וביטון שיר סולו אחד על פי בחירתם, ושיר נוסף שבחרה עבורם ההפקה במסגרת המשימה. ביטון תבצע את שירה של רבקה זוהר - "רגע ניצחון" (מילים: רחל שפירא, לחן: נחום היימן). במסגרת המשימה תבצע את "רק החיים" של לאה שבת בליווי מקהלת העבריים מדימונה. אלישע בחר לבצע את "תנו לגדול בשקט" של שלומי שבת, ובמסגרת המשימה ישיר את "אדון הסליחות" עם תזמורת אנדלוסית בהרכב מלא. קירקילן יבצע את "לא קל" של היהודים, ואת השיר של נירוונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully