וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה ההרשמה לתחרות פרסי אקו"ם

22.8.2005 / 17:09

גם השנה יעניק הארגון פרסים ליוצרים בתחומי הספרות, המוסיקה הפופולרית והמוסיקה הקונצרטית. המועד האחרון להגשת היצירות: 29בספטמבר

תחרות פרסי אקו"ם תתקיים זו שנתה ה-47 כשבמהלכה יוענקו 21 פרסים ליוצרים בתחומים השונים בסכום כולל של 310 אלף שקלים. תקנון התחרות נשלח בימים אלו אל 5,000 יוצרים חברי אקו"ם המוזמנים להגיש מועמדותם לפרסים השונים, מתחומי המוסיקה הפופולארית והקונצרטית והספרות. בנוסף, יוצרים, שאינם חברי אקו"ם, מוזמנים להגיש מועמדות לפרסים ליצירות המוגשות בעילום שם, מכל התחומים.

השנה החליטו באקו"ם לקרוא לחלק מהפרסים על שמות יוצרים שהלכו לעולמם: פרס מפעל חיים לפזמונאי על שם אהוד מנור ז"ל, פרס מפעל חיים לסופר או משורר על שם יהודה עמיחי ז"ל, פרס על הישג השנה לתגלית על שם עוזי חיטמן ז"ל, פרס עידוד פזמונאי ומלחין על שם אמיתי נאמן ז"ל ופרס עילום שם בשירה על שם נתן יהונתן ז"ל.

והפרסים הם

הפרס עבור מפעל חיים, שעומד על 30,000 שקלים, מוענק בארבעה תחומים שונים: פרס סופר או משורר (ע"ש יהודה עמיחי), פרס לפזמונאי בתחום הזמר העברי (ע"ש אהוד מנור), למלחין בתחום הזמר העברי, ולמלחין בתחום המוסיקה הקונצרטית.

חמישה פרסים לעידוד פרסום היצירה בסכום של 12,000 ש"ח כל פרס יוענקו ל: עידוד פרסום יצירה ספרותית ע"ש שלמה טנאי, יצירת ספרות בתחום הילדים והנוער, מלחין בתחום המוסיקה הפופולארית (על אסופת יצירות), פזמונאי בתחום המוסיקה הפופולארית (על אסופת יצירות) ויצירה בתחום המוסיקה הקונצרטית. פרסים אלה נועדו לסייע לחברי אקו"ם להוציא לאור את יצירותיהם.

ארבעה פרסים ליצירות המוגשות בעילום שם, בסכום של 10,000 ש"ח כל פרס, יוענקו ליצירות בתחום הסיפורת, השירה, יצירה לתזמורת ויצירה להרכב קאמרי או כלי יחיד. כאמור, לפרסים אלו יכול להגיש מועמדות כל יוצר בישראל, לא רק חברי אקו"ם.

שישה פרסי השופטים להישגי השנה בתחום הזמר העברי יוענקו בסכום הנע בין 10,000 ¤ ל-15,000 ¤ ועוד יוענקו שני פרסי השופטים להישגי השנה בתחום הספרות והמוסיקה הקונצרטית בסך 10,000 ¤.

לאור ההצלחה בשנה הקודמת ובשל כמות הפרסים הרבה, הוחלט לחלק את מעמד חלוקת הפרסים לשני טקסים שונים, הראשון ייערך לכבודם של הזוכים בתחום הספרות והמוסיקה הקונצרטית וטקס שני ייוחד לזוכים בתחום הזמר העברי. הטקסים ייערכו בסוף השנה, המועד המדויק עוד לא נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully