וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטירה הנעה": סרט האנימציה של השנה

23.8.2005 / 11:34

ארגוני המבקרים האמריקאיים, המעניקים פרסי הצטיינות מדי שנה, חשפו חלק מהזוכים לשנה זו. "הטירה הנעה" של מיאזאקי קטף את פרס האנימציה

כמדי שנה מעניקים ארגוני המבקרים האמריקאים ומוסדות הקולנוע פרסי הצטיינות עבור הסרטים שיצאו מסוף הקיץ ועד תחילת השנה הבאה. לצד פרסי גלובוס הזהב, משמשות בחירותיהם של ארגוני המבקרים, לניבוי והשפעה על תוצאות טקס פרסי האוסקר. הפרסים ניתנים במסגרת פסטיבל בו מוקרנים הפרסים המועמדים בקטגוריות השונות. הפסטיבל, שנקרא “Hollywood Film Festival” יערך בין התאריכים 18-24 באוקטובר, כאשר טקס חלוקת פרסי הוליווד יערך ב-24 באוקטובר במלון הילטון בבוורלי הילס.

בסוף השבוע שעבר חשף הארגון רשימת זוכים חלקית של הפסטיבל. הסרט "הטירה הנעה" של הייאו מיאזאקי זכה בקטגוריית סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה. סרטו הקודם של מיאזאקי "המסע המופלא" זכה באוסקר האנימציה. "באטמן מתחיל" זכה בפס הקול של השנה, הסרט "עיר החטאים" יקבל את פרס האיפור, ו"מלחמת העולמות" קבל את פרס האפקטים המיוחדים. הזוכים בקטגוריות המרכזיות (מפיק, במאי, שחקן, שחקנית וסרט השנה, פריצת דרך וכו') לא נחשפו כמובן.

יוצר ובימאי הפסטיבל,קרלוס דה אברו,אמר כי הם שמחים להעניק בכל שנה פרסים על מצוינות בתחום האמנותי בתהליך יצירת הסרטים, וזוכי השנה הם דוגמא נפלאה למצוינות זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully