וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייבל אינטרנטי חדש של וורנר

23.8.2005 / 11:36

קונגלומרט הבידור והתקשורת מנסה מודל עסקי חדש ומקים לייבל אינטרנט. האמנים ישחררו שם 3 שירים כל כמה חודשים במקום דיסק אחד כל כמה שנים

בעקבות ההצלחה של הורדות המוזיקה בתשלום דרך האינטרנט וחוסר ההצלחה במאבק בשירותי החלפת הקבצים השונים, החליטה חברת Warnerלקפוץ על העגלה ולהקים לייבל אינטרנטי ענקי משלה. בין עשרות האמנים החתומים בוורנר ניתן למצוא את מדונה, מטליקה, דפש מוד, אר.אי.אם, פול אוקנפולד, ניל יאנג ופול סיימון. אדגר ברונפמן (ג'וניור), מנכ"ל וורנר, הודיע כי הלייבל ינסה להפיץ את המוזיקה של אמניו בצורה חדשה ושונה, שצפויה להתאים יותר לקהל המאזינים האינטרנטי.

בלייבל החדש, שייקרא e-label, ישחרר כל אמן 'מיני אלבום' הכולל 3 שירים חדשים, כל כמה חודשים. זאת בניגוד למוזיקאים בלייבלים הקיימים היום, המשחררים דיסק שלם כל מספר שנים. את השירים החדשים ניתן יהיה להוריד בתשלום מאתר הלייבל החדש והם לא ישוחררו לחנויות בפורמט אחר.

"אנו מנסים מודל עסקי חדש" הודיע ברונפמן במסיבת עיתונאים "מעניין לראות לאן המודל הזה יקח אותנו". ההחלטה של Warner להקים לייבל אינטרנטי אינה מפתיעה. במחצית הראשונה של 2005 הורדו בתשלום כ-180 מליון שירים מהאינטרנט. בשירות iTunes של אפל הורדו כבר למעלה מחצי מיליארד שירים בתשלום. במקביל, מכירות התקליטורים צנחו בשנים האחרונות בצורה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully