וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לשכונה בחור חדש

24.8.2005 / 14:28

התחילו הצילומים לרב המכר המפתיע "אראגון". ג'ון מלקוביץ' וג'רמי איירונס בתוכנית, אבל הממתק האמיתי הוא כוכב הסרט הרך בשנים

פוקס המאה ה-20 התחיל את צילומיו של "אראגון", המבוסס על רב מכר על פי כריסטופר פאוליני, החודש בבודפשט, הונגריה.

"ארגאון", שאותו התחיל לכתוב פאוליני לפני שש שנים בהיותו בן 15 בלבד כחלק מטרילוגיה, מספר על אראגון, נער, המגלה שהוא שייך לקבוצת עילית של רוכבי דרקונים ונסחף לעולם של מאבק נצחי בין הטוב לרע.

הוריו של פאוליני הוציאו את הספר בעצמם ולקחו את בנם לבוש בתחפושת ימי הביניים לסיבוב בבתי ספר כדי להציג לתלמידים את הספר. המסע העצמאי עבד והספר נמכר ב-2.5 מיליון עותקים ונרכש על ידי הוצאת הענק "רנדום האוס". ההמשך שיצא בימים אלו הגיע השבוע למקום הראשון במצעד המכירות של אמאזון ודחק לראשונה את "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם" למקום השני.

לאחר חיפוש עולמי לליהוק תפקיד הילד, שהוגדר כ"הארי פוטר" הבא, וכלל מאות אודישנים, נבחר נער צעיר ומעורר פדופיליה בשם אד ספילירס. לצידו יככבו ככל הנראה זוכה פרס האוסקר, ג'רמי איירונס וג'ון מלקוביץ'.

את הסרט שמבוסס על "אראגון" יביים סטפן פאנגמייר, אחד ממכובדי האפקטים הוויזואלים בתעשייה כיום. פאנגמייר עבד על סרטים רבים כמו "להציל את טוראי ראיין", "טוויסטר", "הסופה המושלמת" ו"אדון ומפקד". הוא היה מועמד לאוסקר ארבע פעמים.

הסרט מיועד ליציאה לקולנוע ביוני, 2006

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully