וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק משיק ליין אופנה

25.8.2005 / 11:51

הזמר משיק קו אופנה לצעירים שקרוי 'ויליאם ראסט' על שם סבא שלו וכולל בעיקר ג'ינסים וטי-שירטים

הזמר-שחקן-חבר של קמרון דיאז, ג'סטין טימברלייק, משיק קו בגדים עצמאי בסתיו הקרוב. טימברלייק יקרא לקו ההלבשה וויליאם ראסט, שזהו שילוב של שמו הפרטי של סבא שלו, ושם המשפחה של סבא של חברו הטוב ביותר ושותפו לעסקים, טרייס איילה. השותף השלישי הוא דני גואז שעבד בחברת האופנה 'איב'ס פטיש'. שני הסבאים, כך אומר טימברלייק, הם הדמויות שהשפיעו הכי הרבה על הצמד.

מבחינת הסטיילינג, קו הבגדים עוצב כבגדי קאנטרי, עם נגיעות של סגנון הוליוודי, ושילוב של השפעות מ'דאון-טאון טנסי' (היכן שטימברלייק גדל). רמת המחירים, לא תהיה כל כך עממית, אלא ממוצבת לקהל אמיד יותר. קו הבגדים מעוצב בפועל על ידי חואן סרוונטס, אך לטימברלייק תהיה השפעה גדולה בעניין, כשהוא מביא עמו רעיונות והשראות שנלקחו מהמעצבים האהובים עליו, מארק ג'ייקובס, אלכסנדר מקווין וטום פורד לגוצ'י. טימברלייק גם ישמש גם כמודל לפיו ייתפרו הבגדים.

בשלב ההשקה, תכלול קולקציית 'ויליאם ראסט' 60 פריטים, בהם ג'ינסים, טי-שירטים, חולצות פולו, סוודרים מקשמיר, בלייזרים מקורדרוי ועוד בגדים ליום יום. מכנסי הג'ינס לנשים מגיעים בשלוש גזרות, עם כפתורי עץ בגימור מתכת. מכנסי הג'ינס לגברים מגיעים ב-4 גזרות, תפורים משני בדים שונים בשלוש שטיפות שונות וכוללים כפתורי עור. לשני קוי הגי'נס יש כיסים נמוכים, עליהם תפור מאחור לוגו החברה- W.

טיברלייק וצוותו יציגו את הבגדים לקניינים בשבוע הבא, כך שיוכלו להצטייד בסחורה שתימכר רק בבלומינגדיילס ובבוטיקים יוקרתיים כמו פרד סיגל, קיסטון ואטריום, החל מה-3 בנובמבר. השותפים כבר הצליחו לתפוס את חלון הראווה של בלומינגדיילס לרגל ההשקה. אם הכל יילך חלק, הם מקווים להרחיב את הקולקציה, ולהוסיף לה בשנה הקרובה כובעים, הלבשה תחתונה וחליפות גברים. אם הדברים יילכו ממש טוב, הם יתפחו רשת חנויות עצמאית של המותג, וקודם כל בווילינגטון וממפיס טנסי, היכן שטימברלייק גדל.

בראיון לרגל השקת הקולקצייה אמר טימברלייק: "הבגדים האלה מייצגים את המקום ממני אני בא – זה קאנטרי אבל יש לזה אדג' ושיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully