וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציצה ב-10 דולר חיילצ'יק

נימרוד בן משה

26.8.2005 / 9:41

נימרוד בן משה מביא את עשרת רגעי השיא של סאותפארק, הקאלט והתופעה, עם עליית העונה השמינית בערוץ ביפ

בעולם הזה יש רק שני אנשים שאני באמת מקנא בהם. קוראים להם טריי פארקר ומאט סטון. שני החבר'ה האלה יצרו יום אחד ברכת חג מולד באנימציה המציגה 4 ילדים עם פה ג'ורה, שמתווכחים על המשמעות של חג המולד. הברכה הזו החלה להתרוצץ באינטרנט ולצבור קהל מעריצים קטן (שכלל גם את ג'ורג' קלוני). שנה אחר כך כבר יש להם את אחת הסדרות המקוריות, המוצלחות והכי שנויות במחלוקת, שנראו אי פעם על מסך הטלוויזיה.

כעת משודרת בארה"ב העונה התשיעית ואצלנו בישראל מתחיל ערוץ ביפ לשדר את העונה השמינית, שכוללת כמה מהפרקים החזקים ביותר שהופיעו בסדרה. לרגל תחילת השידור אנו מביאים את תשעת הרגעים הטובים ביותר ששודרו עד כה בסדרה, ועוד אחד, על הדרך, מהעונה הקרובה.

לוויין? בתחת

1. הפיילוט. חייזרים חוטפים את קרטמן ומשתילים לו צלחת לווין ענקית בתחת.

משפט מפתח: "Why is it that everything tonight involved things either going in or coming out of my ass?"

2. קרטמן מחפש (לאורך 3 פרקים) את אביו האובד ומגלה בסוף שאביו הוא למעשה אימו ההמפרודיטית ששכבה עם כל גבר ואישה בסאותפארק.

משפט מפתח: "Damn your mom is a slut, cartman"

3. כל הפרות בסאותפארק מקימות כת ומבצעות התאבדות המונית. באותו הזמן קרטמן חוטף מכה בראש שגורמת לו לחשוב שהוא זונה ויאטנמית.

משפט מפתח: "Sucky Sucky Ten Dalla Soldier Boy"

4. סקוט טנורמן מוכר לקרטמן את שערות הערווה שלו. כשקרטמן לא מקבל את כספו בחזרה הוא רוקח מזימה שבסופה הוא עושה מההורים של סקוט צ'ילי ונותן לו לאכול אותם.

משפט מפתח: "I call it mr. and mrs. Tenorman Chilli"

5. אחרי שתושבי סאותפארק שומעים את המילה Shit בטלוויזיה הם מחליטים להשתמש בה כמה שיותר אך מגלים שהיא מביאה אתה קללה אכזרית (עם קול מטופש).

משפט מפתח: "Hay there Shitty Shitty Fag Fag"

קני, מת לחיות

6. קני מת. הפעם הוא חוטף מחלת ניוון שרירים קשה. קרטמן, שמצא משאית מלאה בעוברים מתים, מנסה לשכנע את בית המשפט להתיר שימוש בתאי גזע. קני מת אבל קרטמן מקבל את מבוקשו ומצליח לשבט סניף פיצה שלם.

משפט מפתח: "Your Breaking my Balls Garry"

7. היד של קרטמן מתגלה ככישרון גדול יותר מג'ניפר לופז, אפילו בן אפלק מתאהב ביד של קרטמן ועושה איתה אהבה.

משפט מפתח: "I like tacos and burritos"

8. קייל מחליט לקחת את באטרס למסיבת יום ההולדת שלו ב"קאסה בוניטה" במקום את קרטמן. כתגובה קרטמן משכנע את באטרס שמטאור עומד לפגוע בכדור הארץ ושעליו להתחבא במקלט אטומי עד שהקרינה תפסיק להפוך אנשים לזומבים אוכלי אדם (והוא יוכל ללכת ל"קאסה בוניטה" במקומו)

משפט מפתח: "Was it all worth it? Totally!"

9. מה אתם יודעים על המורמונים? כלום. כשילד מורמוני עובר לגור ליד סטן הוא מגלה שהמורמונים מאמינים שהאינדיאנים הם למעשה יהודים ושאדם וחווה הגיעו ממיזורי. איך הם יודעים את כל זה? נביא בשם ג'וזף סמית הקריא להם את הבשורה שלו מתוך כובע. סיפור אמיתי.

משפט מפתח: "Dumb Dumb Dumb Dumb Dumb"

10. ספוילר. קרטמן נאלץ להישאר מחופש לרובוט במשך שבוע בגלל שבאטרס יודע עליו סוד נוראי. הצבא חוטף את קרטמן הרובוט במטרה לתכנת אותו מחדש אך מגלה שה"רובוט" פיתח תודעה של ילד בן 8 עם פה ג'ורה.

משפט מפתח: "Smell sequence initiated".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully