וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקון הראפ מריון "שוג" נייט נורה ברגלו

28.8.2005 / 19:40

ה"בוס" של ההיפ-הופ אושפז בבית חולים לאחר שנורה ברגלו במסיבה שאירח קניה ווסט. ממקימי הלייבל דת' רואו שקידם את הגנגסטה-ראפ

מריון "שוג" נייט נורה ברגלו במסיבה שאירח זוכה פרס הגראמי, קניה ווסט, במיאמי פלורידה. המסיבה נערכה לקראת טקס פרסי המוזיקה של ערוץ MTV שיתקיים הערב בעיר. סוניה מאורו, אורחת במסיבה, סיפרה כי היא שמעה יריה מתוך מתחם ה-VIP מעט לפני אחת בלילה, ואנשים החלו לצעוק ולברוח.

נייט הקים לייבל עצמאי בשם דת' רואו רקורדס לאחר ניסיון כושל כשחקן פוטבול, והלייבל הפך לסיפור הצלחה בתחילת שנות ה-90. בלייבל היו חתומים שמות גדולים כגון דוקטור דרה, סנופ דוג וטופאק, והוא נחשב ללייבל שהכניס את הגנגסטה ראפ למיינסטרים. במסגרת מלחמת הראפ הגדולה בין החוף המזרחי לחוף המערבי במהלך שנות התשעים, במהלכה נרצח ביריות גם הראפר טופאק, נייט נחשד כמי שהזמין את הרצח של הראפר המתחרה נוטוריוס ביג, אולם המשטרה מעולם לא הכריזה עליו כעל חשוד. נייט ישב בכלא בין 96' ל-2001 בעוון עבירת תקיפה אחרת.

ב-BBC דווח כי לאחרונה נקנס נייט בסכום של 691 דולרים לאחר שסירב להודות בביצוע עבירת תנועה ונהיגה ללא ביטוח. האשמה נוספת בגין אחזקת סמים נמחקה לאחר שלא נמצאו ראיות שיתמכו בהאשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully