וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין דיי זכו בשבעה פרסים בטקס של MTV

29.8.2005 / 9:57

להקת הפאנק-רוק כיכבה בטקס פרסי ה-MTV עם שבעה פרסים, ביניהם קליפ השנה ופרס בחירת הצופים. מיסי אליוט, קלי קלארקסון וגוון סטאפני הסתפקו בשני פרסים

המנצחת הגדולה של טקס פרסי ה-VMA היא להקת גרין דיי עם שבעה פרסים בהם זכתה שכללו כיבושים בקטגוריות החשובות ביותר. עם לכת הלהקה הביתה סחבו חבריה את פרס בחירת הקהל, פרס קליפ השנה, פרס הקליפ הטוב ביותר של להקה, פרס קליפ הטוב ביותר בתחום הרוק ופרסי הבימוי, העריכה והצילום. כל הזכיות ניתנו לגרין דיי על הקליפ לשירם המצליח “Boulevard Of Broken Dreams”.

למעט גריין דיי, נציגות דלילה למדי נרשמה במגזר הרוק וזכיותיו. הקילרז זכו בפרס "האמן החדש" על שירם “Mr Bright Side”, הלהקה “Fall Out Boy" זכתה בפרס 2MTV וה"גורליאז" זכו בפרס בקטגורית "פריצת דרך" על להיטם “Feel Good Inc”.

למרות מאמציה להיות נערת רוק, זכתה קלי קלארקסון בשני פרסים. הראשון, פרס הקליפ הטוב ביותר של זמרת ואילו השני הוא פרס קליפ הפופ הטוב ביותר, שניהם על להיטה "Since U Been Gone”. מיסי אליוט לקחה גם היא שני פרסים על הקליפ המבריק ל"Lose Control”. הראשון בקטגוריית ההיפ הופ והשני בקטגוריית הדאנס. גוון סטאפני הסתפקה בשני פרסים על הקליפ לשירה “What You Waiting For?” בתחום הכוריאוגרפיה והעיצוב.

אלישיה קיז לקחה את פרס הקליפ הטוב ביותר בקטגורית האר'אנ'בי על שירה "קארמה", לודקריס לקח את הפרס בקטגורית הראפ על שירו “Nomber One Spot”, ואילו קניה ווסט זכה בקליפ בקטגורית אמן השנה על שירו "Jesus Walks".

את הטקס הנחה השנה פ. דידי (מעתה אמרו זאת בלי ה-"פי" וההופעות כללו את פיפטי סנט, מריה קארי, אר קלי וקולדפליי. שום רגעים מסעירים מדי לא נרשמו, אלא אם מחשיבים את הירי ב"שוג" נייט מספר שעות לפני הטקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully