וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה סעדו ניצח בגמר כוכב נולד

29.8.2005 / 23:22

הפייבוריט לאורך כל העונה זכה ב-57 אחוז מקולות המצביעים. קירקילן הגיע למקום השני עם 23

יהודה סעדו הוא המנצח בעונה השלישית של גמר כוכב נולד. במקום השני ניצב מיכאל קירקילן ושיר ביטון נחתה במקום השלישי.

הגמר התקיים השנה בגני התערוכה מול קהל שמנה מעל 20,000 איש ושודר בערוץ 2 ובתחנות הרדיו השונות. צמד שירים משותפים של השלישייה, יהודה סעדו, שיר ביטון ומיכאל קירקילן פתח את התוכנית. לאחר מכן עלתה ראשונה שיר ביטון עם השיר "שמחות קטנות" של מיכה שטרית ועמיר בניון. אחריה הופיע מיכאל קירקילן עם "יש בליבי כינור", קלאסיקה מודרנית של מאיה בוסקילה, ואילו יהודה סעדו הופיע עם "שדות של אירוסים" של שלמה ארצי.

בנוסף להופעותיהם האישיות של הפיינליסטים, עלה צביקה פיק לסדרת נאמברים מרגשת עם השלישייה. לאחר עוד ברייק פרסומות אינסופי, עלה הראל מויאל וביצע את שירו "אמצע הלילה בכפר" בליוויה של שיר ביטון, אחריו עלה שי גבסו עם יהודה סעדו בשיר "מישהו בלילה" ואז עלתה שירי מימון, הפציצה עם "השקט שנשאר" ומייד אחריו שרה את השיר "אהבה קטנה" עם מיכאל קירקילן. את סבב כוכבי העונות הקודמות, המשיכה נינט עם ביצוע ל"אין לי ארץ אחרת" של אהוד מנור, כשאחריה עלו שלושת הדורות ושרו לאות סיכום את "חלומות מתגשמים".

מקריית עקרון שידר בקי גריפין, בדימונה מוקם חיים אתגר, ומקייב שידרה אנסטסיה מיכאלי. כל שופט קיבל 5,000 נקודות לחלק בין המתחרים. צדי וצביקה העניקו לסעדו 3,000 נקודות, ואילו ריקי חילקה את שלה שווה בשווה.

לאחר מכן הכריז צביקה על בחירת הקהל. שיר ביטון סיימה במקום השלישי עם 20 אחוז מקולות הצופים בבית, מיכאל קירקילן נותר במקום השני עם 23 אחוז ויהודה סעדו במקום הראשון גרף 57 אחוז מקולות הצופים.

הזוכה יקבל מכונית הונדה ג'אז שנת 2005, קליפ מושקע לשיר הזוכה מתנת סלקום, מלגה בשווי 15,000$ ללימודי מוזיקה מתנת קוקה קולה וקולקציית בגדים של קסטרו לשנה שלמה. לפי לבוש המתמודדים נדמה שאין צורך במתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully