וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה בינלאומית ל"ילדים טובים"

11.9.2005 / 12:27

סרטו העצמאי של יאיר הוכנר ישתתף בפסטיבלים באמריקה ובחמש ערים באירופה

"ילדים טובים", סרטו העצמאי של הבמאי יאיר בוכנר ממשיך לקצור הצלחה בינלאומית, וייצא ל"סיבוב הקרנות" ברחבי העולם.

זה יתחיל בפסטיבל הקולנוע ההומו-לסבי בהמבורג שמתקיים באוקטובר, שבו הוא מועמד לפרס הסרט האירופאי הטוב ביותר ולפרס הסרט הטוב ביותר של השנה. במהלך נובמבר ודצמבר ישתתף הסרט ב- Verzaubert, גדול פסטיבלי אירופה לקולנוע הומו-לסבי, הנודד בערים ברלין, מינכן, קלן ופרנקפורט.

הסרט יזכה לככב גם באמריקה. ב- 9 באוקטובר יוקרן בפסטיבל בינלאומי לקולנוע הומו-לסבי בטמפה שבפלורידה, ובמהלך נובמבר ישתתף בפסטיבל שיקגו, השלישי בגודלו בארה"ב לסרטים הומו-לסביים. הסרט כבר זכה בפרס כיצירה פורצת דרך בפסטיבל NewFest בניו-יורק והבמאי הוכנר זכה בפרס האמן העולה בפסטיבל Outfest בלוס אנג'לס. בימים אלה מתנהלים מגעים עם חברות אמריקאיות על מכירת זכויות ההפצה של הסרט דל התקציב בבתי הקולנוע ובדי.וי.די.

ילדים טובים, סרט בן 75 דקות שהופק בעלות המינימאלית של 500 דולר (!!!), מגולל את סיפורם של בני נוער העוסקים בזנות בתל אביב, והוגבל לצפיה מגיל 18 בשל סצנות מין נועזות. בין היתר משתתפים בו דניאל אפרת ("אאידה"), ויובל רז ("טקסי" ו"שלמה המלך ושלמי הסנדלר"). בחמשת החודשים האחרונים מוקרן הסרט מדי יום חמישי בחצות בסינמטק תל אביב. השבוע יגיעו הבמאי וחלק מהשחקנים להקרנה ויענו על שאלות הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully