וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידור חי מטקס האמי 2005 ביום ראשון

14.9.2005 / 12:47

הטקס היוקרתי של תעשיית הטלוויזיה האמריקאית יימשך שש שעות. ערוץ הבידור שישדר אותו, יקדיש את כל אותו היום לתכניות על המועמדים

ביום ראשון יתקיים האמי, טקס הפרסים היוקרתי של תעשיית הטלוויזיה האמריקאית. הצופים הישראלים יוכלו לצפות בו בשידור ישיר בערוץ E! ערוץ הבידור.

הטקס, שיימשך שש שעות, יפתח בשעה 23:00 (שעון ישראל) עם הספירה לאחור - מעין פרומו שכולל ראיונות, סודות על הסדרות, רכילויות ומאחורי הקלעים. את השידור הזה יובילו סמנתה האריס, פטריק סטינסון ובובי תומאס, בליווי הרכילאי הראשון של הוליווד, טד קזבלנקה.

ב-01:00 יחל שידורו של "השטיח האדום", כלומר סיקור כל הדברים המשעשעים והחשובים שמרחשים על סף הכנסה לאולם. את השידור הזה ינחו סטאר ג'ונס ריינולדס (שמארחת עם ברברה וולטרס את "המבט" ב-ABC), קארסון קרסלי - כוכב הסדרה "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", הקומיקאית קתי גריפין ומגיש, חדשות ערוץ הבידור, ג'וליאנה דה פנדי.

ב-06:00 בבוקרו של יום שני, תסתיים החגיגה הטלוויזיונית עם התוכנית המסכמת של הטקס, שבה יובאו ראיונות ראשונים עם הזוכים והמאוכזבים.

שידורים חוזרים ומתורגמים של הטקס יובאו בערוץ הבידור ביום שישי, ה-23 בספטמבר, ובשבת שלמחרת. בנוסף, הקהל הישראלי יכול אף הוא להשתתף ולנחש את הזוכים באתר אינטרנט שיוחד לעניין.

בנוסף, יוקדש כל יום ראשון לתכניות על המועמדים לפרסי האמי: הסופראנוס, ג'ניפר גארנר, שרה ג'סיקה פארקר, קלסי גראמר, ג'ניפר אניסטון, משטרת האופנה של אמי 2004, ג'ון ריטר, ושרון אוסבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully