וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת בת נוספת לחוק וסדר

14.9.2005 / 15:12

"חוק וסדר - משפט וצדק", שבמהלך צילומיה נפטר ג'רי אורבך, תעסוק גם בצד השני של החוק - במושבעים, השופטים, העדים וכל תהליכי המשפט המורכבים

ביום ששי, ה- 23 בספטמבר, תעלה בערוץ Yes Weekend הסדרה "חוק וסדר - משפט וצדק", שהיא סדרת בת נוספת של "חוק וסדר". בשונה מסדרות הבת הקודמות של "חוק", הסדרה החדשה תעסוק גם בצד השני של בית המשפט, כלומר בהגנה, הנאשמים, השופטים והמושבעים, כולל כל תהליכי המשפט המורכבים. הסדרה כבר זכתה לביקורות נלהבות בוול סטריט ג'ורנל ובהוליווד ריפורטר.

ביבי נורית' ("חופשי על הבר", "פרייז'ר") נמנית על כוכבי הסדרה החדשה. גם טרייסי קיברה ואיימי קארלסון ("משמרת שלישית") יככבו, כעוזרותיהם הנחושות של שני תובעים מחוזיים. פרד דלטון תומפסון יגלם את התובע המחוזי וג'רי אורבך המנוח יגלם את לני בריסקו, שניהם בתפקידים שעשו בחוק המקורית. כידוע, אורבך נפטר במהלך צילומי הסדרה החדשה.

שחקנים אחרים שמצטרפים למשפחת "חוק" הם קירק אווסדו (מיגל אלוורז "אוז") יגלם את שותפו של בריסקו, סקוט כהן ("בנות גילמור", "NYPD") הופך לחבר קאסט קבוע בתפקיד החוקר כריס רוול.

בסדרה ישתתפו לפרקים שחקני אורח, ביניהם קנדיס ברגן, לוריין בראקו, בראדלי קופר ("זהות בדויה"), אנבלה שיורה, דניס פרינה ואנג'לה לנסברי, שגם מועמדת לאמי על תפקידה בסדרה. גם אנשי הסדרה המקורית יתארחו לפרקים, ביניהם סם ווטרסון, מריסקה הרגיטיי, ריצ'רד בלזר, כריסטופר מלוני וקארי לוואל שתחזור לתפקדיה כג'יימי רוס, הפעם שופטת.

"חוק וסדר – משפט וסדר" תשודר ביום ששי, 22:15, בערוץ Yes Weekend, החל מה- 23.9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully