וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודיו של עידו תדמור נסגר

19.9.2005 / 11:16

הנהלת התחנה המרכזית החדשה סילקה את הלהקה מהמתחם שבו פעלה עקב חוב עצום שלא שולם במשך יותר משנה

להקת המחול של עידו תדמור סולקה אמש ממתחם התחנה המרכזית החדשה, שבו פעלה בשנתיים האחרונות. כפי שנמסר בידיעות אחרונות, הדבר קרה לאחר שלטענת הנהלת התחנה צברה הלהקה חוב של 300 אלף ש"ח שלא שולם במשך יותר משנה. לדברי מנכ"ל התחנה, זבולון עזודה, ניתן היה למנוע את המהלך אם הלהקה היתה משלמת "לפחות את חשבון החשמל". בינתיים, מאופסנים חפצי הלהקה במחסן שניתן להם למשך שבועיים.

כזכור, רק לפני שנתיים נאלצה הלהקה לעזוב את מרכז הפעילות שלה בבניין מרכזים לאחר שנשרף. לאחר האירוע החליטה עירית תל אביב לתמוך בלהקה, והעבירה אותה לחלל בשטח של כ-600 מ"ר בתחנה המרכזית. "החזון היה להפוך את התחנה המרכזית למרכז התרבות של תל אביב", צוטט עידו תדמור בכתבה. בנוסף, הביע תרעומת על קצב העברת התקציבים האיטי מדי, ובעצם "זניחת החזון". מסיבה זו התפטר תדמור מעמותת הלהקה לפני כחודשיים, אבל חזר בו כדי להצילה.

מנהל אגף התרבות בעיריה, אביגדור לוין מסר בתגובה שהלהקה דווקא זכתה לתמיכה גבוהה יותר מאשר כל יוצרי המחול גם יחד כשזכתה בתקציב של כ-300 אלף ש"ח, לעומת כ-180 אלף לכל השאר. עוד נמסר כי התפטרותו של עידו היא זו שהביאה לעצירת העברת הכספים לצורך "בירור יסודי של מצב העמותה ועתידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully