וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים החדש של קשת

לי-אור אברבך

19.9.2005 / 17:52

החידושים כוללים תכנית תרבות חדשה בהנחיית יהורם גאון, תכנית לעדי אשכנזי, וסדרת דרמה בכיכובה של ארנה בנאי

עם פרישתה של טלעד, יוצאת קשת עם לוח שידורים חדש עבור ארבעת הימים שנפלו לידיה. אין הרבה חדש תחת השמש: 'בולדוזר' עם מיקי רוזנטל חוזרת לעונה שלישית, 'עובדה' של אילנה דיין - לשעבר עוגן טלעדי מובהק - תשמור על הפורמאט בבית החדש, וגם 'יצאת צדיק' של חיים הכט חוזרת לעונה חדשה. "ארץ נהדרת", גולת הכותרת של הזכיינית, תחזור לימי ששי.

רצועת צעירים תחל מדי יום ב-16:00 עם הקאלט מבית יס "השיר שלנו". בששי ושבת תעלה התכנית "לא נפסיק לשיר", הסבתא רבתא הקדמונית של "כוכב נולד". כמו גם "כוכב נולד 4", והמקבילה הכוריאוגרפית "רקדן נולד".

שידורי הפריים-טיים יחלו מדי יום ב-19:00 עם תכנית תרבות חדשה, "ערב טוב ישראל", בהנחיית יהורם גאון והילה אלפרט. אילנה ברקוביץ' תהיה אחת מ"שליחי השטח" של המערכת. בנוסף, תהיה גם לייט נייט יומית שתעקוב לייב אחר אנשים בבליינד דייט. טרם ידוע מי המנחה.

אבל לא הכל ממוחזר לעייפה. הקומיקאית עדי אשכנזי תזכה לתכנית משלה, במסגרתה תארח ו"תתור" אחר חומרים להופעות סטנד-אפ. בתחום הדרמה, "מעורב ירושלמי" (ששודרה בערוץ 10) תעלה לעונה שניה, וגם "אמא מחליפה", סדרה דוקומנטארית על פי הפורמט של "Wife Swap" מבית RDF הבריטי.

סדרה אחרת שסביבה כבר נשזרה מערכת ציפיות , היא "אמאל'ה"- בכיכובה של אורנה בנאי, בדרמה-קומית שמביאה את סיפורה של אפרת (אורנה בנאי), רווקה תל אביבית בת 38, שחקנית, שמנהלת רומן קטן ועקבי עם מיקי (אלון אבוטבול), שחקן נשוי פלוס ילדה. במקביל היא פוגשת את פרנקו (יובל שגב), ברמן צעיר שהיכרות עמו הופכת לרומן קצר. בוקר אחד היא מגלה שהיא בהריון, ולא בטוחה מי מהם הוא האב. תיקי דיין ומיה דגן ישתתפו אף הן בסדרה שמביים רם נהרי ("אהבה זה כואב"), על פי תסריט של תמר מרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully