וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואזיס מובילה בתחרות של הקיו

21.9.2005 / 10:07

הלהקה שזכתה בתחרות ב-1994 בתואר הלהקה החדשה הטובה ביותר, מתמודדת הפעם בחמש קטגוריות. נוכחות יפה גם לקולדפליי, יו-2, וקייזר צ'יפס

אואזיס מובילה עם חמש מועמדויות בתחרות המשאל השנתית של מגזין המוזיקה הבריטי קיו. הלהקה, שזכתה ב-1994 בקטגורית הלהקה החדשה הטובה של השנה, מועמדת לפרסים עבור ההופעה הטובה ביותר, האלבום הטוב, הוידיאו הטוב, הלהקה הכי טובה בעולם והטרק הכי טוב - "The Importance Of Being Idle".

קולדפליי מועמדת בארבע קטגוריות, ואילו ג'יימס בלאנט, יו-2 וגרין דיי מועמדות כל אחת בשלוש קטגוריות. רובן מתחרות עם אואזיס על תואר הלהקה הטובה ביותר בעולם.

בקטגורית הטרק הטוב, אואזיס מתחרה עם "Fix You" של קולדפליי, "You're Beautiful" של ג'יימס בלאנט, "ורטיגו" של יו-2, ו"Black Horse and the Cherry Tree" של ק.ט. טאנסטול. קולדפליי מקווים לשחזר את הצלחתם בקטגוריית האלבום הטוב ביותר, תואר שבו זכו ב-2000 עם "Parachutes", וב-2002 עם "A Rush Of Blood to the Head".

אואזיס, שמועמדת לקטגורית האלבום הטוב עם "Don't Believe the Truth", מתחרה ב"Back To Bedlam" של ג'יימס בלאנט, וב" Goldfrapp's Supernature and Employment" של קייזר צ'יפס. קייזר צ'יפס מועמדים לקטגורית הלהקה החדשה הטובה ביותר, עליו הם מתחרים עם ג'יימס בלאנט, ג'ם, הארד-פיי, מאג'יק נאמברז, ומיה. על תואר הוידאו הטוב ביותר מתחרים גוון סטפני, אואזיס, וייט סטרייפס, גורילז וגרין דיי.

המנצחים ייבחרו על ידי קוראי המגזין, מאזיני תחנות הרדיו וצופי הטלוויזיה, ויוכרזו ב-10 באוקטובר בגרוסוונור האוס הוטל בלונדון, בהנחייתו של ג'ונתן רוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully