וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה קארי גורפת מועמדויות בתחרות מוזיקה

22.9.2005 / 9:43

הזמרת המתקמבקת מועמדת בשלוש קטגוריות. אחריה - 50 סנט, קלי קלרקסון וגרין דיי

מריה קארי ממשיכה להתקמבק, והיא המובילה במספר המועמדויות לפרסי המוזיקה האמריקאים. בתחרות השנתית ה-33, היא מועמדת בקטגורית האמנית-אשה האהובה, ובשתי קטגוריות - פופ/רוק וסול/אר-אנ'-בי לאלבום הטוב ביותר.

המועמדים אחריה הם 50 סנט עם "דה מאסאקר", קלי קלרקסון עם "ברייקאווי", וגרין דיי עם אלבומם הפופולארי "אמריקן אידיוט". אמינם, דסטיניז צ'יילד, פנטזיה, טובי קייט, טים מקגרואו וגרטצ'ן ווילסון, מועמדים - כל אחד - בשתי קטגוריות.

ויל סמית ורוב תומאס יתמודדו שניהם על הזמר-גבר האהוב, בעוד שגוון סטפאני תתמודד מול קארי וקלארקסון על האשה האהובה. בקטגוריית הלהקה הטובה יתחרו גרין דיי, בלאק אייז פיז, וסרי דורז דאון. פרס האלבום הטוב יילך לקלי קלארקסון או לגרין דיי.

בקטגורית הראפ/היפ הופ, הגברים שמתחרים הם אמינם, חמישים סנט ולודקריס; על פרס האשה האהובה יתחרו מיסי אליוט, טרינה וליל קים; המועמדים בקטגורית הלהקה הטובה הם לי'ל ג'ון והאיסטסייד בויז, בלאק אייד פיז ויין יאנג טווינז. על פרס האלבום הטוב מתמודדים אמינם, ט.י. וחמישים סנט.

בנוסף לקארי, גם דסטיניז צ'יילד יתמודדו בקטגוריית הסול/אר-אנ'-בי על הלהקה והאלבום האהובים, אר קלי, ופנטזיה - שתתמודד על פרס האשה והאלבום האהובים. על הפרס האלטרנטיבי מתמודדים קודלפליי, גרין דיי, סיסטם אוף דון, דה קילרז, ג'יזי מקרטני ושוגרלאנד.

התחרות שתתקיים ב-22 בנובמבר בלוס אנג'לס, תובא בשידור חי בערוץ abc. הבחירה תיעשה באמצעות הצבעה שבה ישתתפו כ-20 אלף חובבי מוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully