וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום וויטס תובע את אופל ומקאן אריקסון

25.9.2005 / 15:39

לטענת המוזיקאי, לאחר שסירב להצעת משרד הפרסום להשתתף בפרסומת, הוא שכר את שירותיו של כפיל קול

הזמר והכותב טום וויטס אישר ביום חמישי לסי-אן-אן כי הגיש תביעה אזרחית בבית משפט בפרנקפורט כנגד אדם אופל AG וחברת הפרסום מקאן אריקסון. וויטס בן ה-55, שקולו הסדוק והייחודי זיכה אותו בשני גראמי ("בון משין", ו"מיול ואריאטיונס"), תובע את החברות הללו בגין חשד לשימוש בכפיל קול שלו לצורך סדרת פרסומות באירופה.

"וויטס תובע בגין נזק האישי שנגרם לו ובגין הרווחים שהניבה הפרסומת תוך הפרת זכיותיו", אמר עורך דינו, אנדרה שומאכר. הוא סיפר עוד כי בשנה שעברה דחה הזמר מספר פעמים את פניותיה של מקאן להשתתף בפרסומת, משום שאינו עושה פרסומות. בעקבות זאת, שכרה החברה כפיל קול, והפרסומות שודרו בשוויץ, פינלנד, דנמרק ונוווגיה. הוא הוסיף שכתבי התביעה כבר נשלחו למקאן אריקסון ואופל.

טום וויטס אמר: "בית משפט אינו יכול להכריח אותי לשיר ברדיו, אבל מחייבים אותי להשתתף בפרסומות. מסתבר שהקומפלימנט הגדול ביותר שאמן יכול לקבל כיום זה השתתפות בפרסומת למכונית חדשה. סירבתי בעבתוקף ובעקביות לכבוד המפוקפק הזה".

מנכ"ל אריקסון בפרנקפורט, רלף שפכט,אמר בתגובה כי לאחר כשלון המגעים שהתקיימו עם הזמר במאי, שונתה המוזיקה והקמפיין, אך סירב להגיב לכתב התביעה עצמו בטען שטרם קיבל אותו לידיו. גם דובר אופל סירב להגיב מסיבה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully