וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגויים מתים על דאנס ישראלי

25.9.2005 / 18:05

עושים כבוד בחו"ל: יואב בי הכניס קטע לסט יוקרתי של קרל קרייג בסדרה של הפאבריק, ורימיקס של תומר ג'י הגיע למקום ראשון בבילבורד

קטע של יואב בי בשם "Energize" יראה אור כחלק מדי-ג'יי סט של קרל קרייג, בפרק ה-25 של סדרת הסטים היוקרתית של המגה-מועדון הבריטי, פאבריק. קרל קרייג הוא מוזיקאי ודי-ג'יי הפעיל מאז סוף שנות השמונים, ונחשב לבולט בין בני הדור השני של חלוצי הטכנו מדטרויט ואחד השמות הבולטים בעולם המוזיקה האלקטרונית, הנבדל ממקביליו בשל עיסוקיו חוצי הז'אנרים וחותמת האיכות הנלווית לכל אשר שבו הוא מעורב.

הפאבריק הוא ה-מגה-מועדון הלונדוני הבולט של השנים האחרונות, ואולי היחיד שמצליח לשרוד מבחינה מסחרית ואומנותית גם יחד, שכחלק מהמיתוג שלו, הוציא סדרה של דיסקים בהם די-ג'יי סטים איכותיים של אנדרו ותרול, דיפלו, איוון סמאג', הפריסטיילרז, אדם פרילנד, באגז אין דה אטיק, ג'ון דיגוויד, ז'אק לו קנט וג'ון פיל.

הטרק, קטע טכנו איטי ומהפנט, יצא לאחרונה בלייבל של יואב ברנשטיין, Wabi Sabi. ברנשטיין הוא די-ג'יי, מוזיקאי ומפיק שזנח בשנים האחרונות את העשייה בתחום המועדונים לטובת עבודת אולפן. קטעים ורמיקסים שלו יצאו בלייבלים כמו טקנוטיקה (של גארי מרטין), וואלשייקר (של אהרון קרל) מיסו (של צ'רלס וובסטר) ודלסין ההולנדי, שממש כעת חוגגים 50 ריליסים עם האוסף "Planet Delsin" שכולל קטע חדש של יואב, "Root&Branch". הוא מצטרף אל מפיקים כמו גיא גרבר והאחים פלאש שקטעי האוס וטראנס שלהם יצאו בסטים בינלאומיים בולטים בשנים האחרונות ומוסיף להם חותמת איכות יוקרתית.

כמעט באותו בי.פי. אך מהצד השני של הרחבה, הטראק "Accept Me" של זמרת הגוספל וורנסה מיטשל (בלייבל JVM של הדיג'יי הניו-יורקי ג'וניור וואסקז), הכולל רימיקס של המפיק המוזיקלי הישראלי תומר ג'י (גלאט), הגיע במהלך אוגוסט למקום הראשון במצעד הדאנס קלאב (בניגוד לדאנס רדיו) של המגזין האמריקאי בילבורד. בארץ חתום תומר ג'י על הפקות ורמיקסים לרמי קליינשטיין, רוני סופרסטאר, דויד ד'אור והיי פייב, ורמיקסים לכוכבות מיינסטרים בינלאומיות כקיילי מינו, אמה שפלן והזמרת היווניה אנה ויסי (שהיה להיט ענק ביוון). בפורום של ג'וניור וואסקז יש גם דיבור חזק על הטראק של הנרי וניקקה, "See Me Now", שכנראה יראה גם הוא אור בלייבל שבבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully