וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: מונטי פייתון - המעבר הכי טוב מטלוויזיה לקולנוע

27.9.2005 / 14:08

סקר שנערך בקרב קוראי מגזין הבידור "רדיו טיימז" העלה כי סדרות מונטי פייתון הן הסדרות שעברו את ההסבה המוצלחת ביותר לקולנוע. "מישהו מטפל בך" הגיעה לראש הסרטים הגרועים

בסקר שנערך בקרב קוראי מגזין "רדיו טיימז" עלה כי סדרות הטלוויזיה של חבורת מונטי פייתון עברו הסבה מוצלחת מאד לסרטי קולנוע. הסרטים הטובים שמקורם בסדרות טלוויזיה כוללים את "טעם החיים", "בריאן כוכב עליון", "הגביע הקדוש", אבל גם "משימה בלתי אפשרית" ו"סטאר טרק" העפילו לראש הטבלה."ציפורי הרעם" ו"הדיוק'ס קורעים את האזרד" הגיעו לראש רשימת הספין אופס הגרועים ביותר שהגיעו למסך הגדול.

בסקר השתתפו יוצר מ-8000 קוראי "רדיו טיימס" שהצביעו לרגל השקת מדריך הסרטים לשנת 2006 של השבועון. לראש רשימת הסדרות הגרועות שעברו את ההסבה הקולנועית הגרועה, הגיעה גרסת 1997 ל"מישהו מטפל בך", ומיד אחריה - "הנוקמים", בכיכובם של אומה תורמן ורייף פיינס.

כותב ההקדמה למדריך, בארי נורמן, ניסה להסביר את התופעה ואמר לבי-בי-סי: "רוב הספין אופס שמתחילים בטלוויזיה נדונו לכשלון משום שכל אפיזודה בסדרה היא אנקדוטה. סרט רגיל חייב להיות לפחות נובלה קצרה, ואי אפשר לעשות נובלה מאנקדוטות".

סרטם נוספים שהגיעו לצמרת הספין אופס הטובים היו "הבלתי משוחדים" מ-1987, "משפחת אדמס" מ-1991, "תיקים באפילה" מ-1998 ו"סטארסקי והאץ" מ-2004. סרטים נוספים בקטגורית הגרועים הם "Sgt Bilko" מ-1996, "סקובי דו" מ-2002, "המלאכיות של צ'רלי" מ-2000, "The Saint" מ-1997 ו"סמנתה" מ-2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully