וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפלטוני זה כולל לשון?

25.6.2001 / 10:36

דנה קסלר על העונה החדשה של "פליסיטי", שכמו שהיא לא מאוד מבטיחה, ככה היא גם לא מאוד מקיימת

ושוב חזרו פליסיטי וכל החברים המעפאנים שלה מהחופשה לעוד שנת קולג' שמחה ופורייה בניו יורק. בניגוד לציפייה הדרוכה שהכרנו לפני כל עונה של "בוורלי" או "חברים", הפעם לא היו לנו תקוות גדולות בקשר לתספורת החדשה של פליסיטי, בסך הכל קיווינו והתפללנו שהשיער שלה יגדל. והוא אכן גדל, לאורך בינוני כזה, וכשהיא אוספת אותו לקוקו כבר כמעט ולא שמים לב שהיא קיצצה אותו מלכתחילה.

אי לכך אפשר לקבוע שמדובר בעסקים כרגיל. פליסיטי ובן עדיין ביחד, אלנה האמזונה והחבר הדתי שלה, טרייסי, שלא מוכן לתת לה עד לחתונה, גם הם עדיין צמודים צמודים, במובן האפלטוני של המילה. וגם שון, השמן עם מצלמת הווידאו, ומייגן ("אז מה? לי עשו 15 תפרים בתחת") הקיצונית גם עדיין חברים. הדברים היחידים שהשתנו הם: א. חוויאר (ההומו הקירח עם המבטא המצחיק מ"דין אנד דלוקה") נרשם לשנה א' בקולג'. ב. נואל נעלם. אבל אל תדאגו, תוך פרק-שניים ימצאו גם אותו, חי חיים אימפולסיביים שלא כהרגלו תחת הפסבדונים לאון עם זקן וחימצונים בשיער ועם אשתו הטרייה, שהיא הבת דודה הפרועה והמשוחררת של חוויאר, שאמנם יש לה תיק במשטרה, אבל זה לא בגלל שהיא קרימינלית אלא רק בגלל שהיא נעצרה לפני שלוש שנים כשהיא הפגינה נגד מכלית נפט עם גרינפיס מול חופי איסלנד.

בעונה החדשה, כך מובטח לנו, תתמקד "פליסיטי" לא רק בפליסיטי עצמה, אלא נזכה להכיר יותר לעומק גם את שלל חבריה המרתקים של הבחורינה שזכתה במקום הראשון בתחרות הבז' הבינלאומית. נלווה אותם במסע האינסופי הזה שלהם לתוך עולם של מערכות היחסים, לקיחת אחריות, מציאת עצמאות וכל שאר הדברים שמסמלים בגרות בסדרות דרמה רגישות לנוער, ונשנא את עצמנו בכל פעם שהמניפולציה תעבוד גם עלינו ונמצא את עצמנו מרגישים רגע של הזדהות, ולו הקלה ביותר, עם אחד מגיבורי הסדרה.

* "פליסיטי" משודרת בערוץ 2 בימי שני בשעה 18:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully