וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונדומים להמונים

28.9.2005 / 16:10

אגודת ההומואים (וגו') פוצחת במבצע להעלאת המודעות למין בטוח, באמצעות חלוקה של קונדומים בכניסות למועדונים ולאירועים של הקהילה

אגודת ההומואים הלסביות הביסקסואלים והטרנסג'נדרס מגיבה במהירות לדיווחים האחרונים על עליה במספר נשאי האיידס בקרב חברי הקהילה, ומשיקה מבצע של חלוקת קונדומים בחינם בכניסות למועדונים ובאתרי פעילות אחרים של הקהילה.

המטרה היא, כמובן, להחזיר את רמת המודעות למין בטוח בקרב חברי הקהילה, למה שהיה בשנים האחרונות, שבהן דווח דווקא על ירידה ברמת ההדבקות ביחס לשאר האוכלוסיה.

במהלך המבצע, שיחל ב-30 בספטמבר, יקבלו רוכשי כרטיסי הכניסה למסיבות גם קונדומים. העניין מתאפשר הודות לשיתוף פעולה בין האגודה לבעלי ה"סקסי שופ", מועדון הדום/ווקס וליין הפופ רינג. גיל פלדשטיין מנכ"ל האגודה, ביקש להודות להם: "אנו מציינים לשבח את שותפינו שתומכים במבצע על הדאגה לבריאות הקהילה ומקווים להשריש פרוייקט זה מעתה ואילך בכל הארץ".

בועז ליברמן, דובר האגודה: בחודש האחרון היתה עליה בכמות הנדבקים בקהילת ההומוסקסואלים, ולכן אנו חוזרים לפעולות הסברה ביצועיות בשטח. אנחנו עובדים תוך שיתוף עם הועד למלחמה באיידס, יצרני הקונדומים והמועדונים, שהם מרכז הפעילות של הקהילה, והמטרה היא להגיע לכל מועדון שבו מתקיימת פעיות של הקהילה בכל הארץ". לדבריו, גם ההטרואים יוכלו ליהנות מאמצעי ההגנה החינמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully