וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרי השנה בתחרות די ג'יי העיר

2.10.2005 / 11:57

אין הפתעות בטעם הקהל - טייסטו יצא הדיג'יי הכי טוב בעולם, והאומן 17 התל אביבי נבחר למועדון הטוב ביותר

ביום ששי התקיים טקס הזוכים בתחרות די ג'יי העיר 2005. רדיו 106FM הגיע בפעם הרביעית ברציפות למקום הראשון, האומן 17 התל אביבי נבחר למועדון הטוב בעיר, אינפקטד משרום וגם סקאזי מככבים בכמה פסגות, וטייסטו יצא הדיג'יי הכי טוב בעולם.

להלן רשימת נבחרי השנה של די.ג'יי העיר:

די ג'יי עופר ניסים קטף את המקום הראשון בקטגורית הקלאב מיוזיק, אחריו בהתאמה, איליה ואלון הלפרין. כצפוי כמעט, אינפקטד מאשרום הם במקום הראשון בטראנס, אחריהם – די-ג'יי סקאזי, ובמקום השלישי - אבי אלגרנטי. גזרת האנדרגראונד נשלטה על ידי צלילי האלקטרו, טכנו ודארק אייטיז, עם אבנר מלכה שהגיע למקום הראשון, אנה וסוזנה מפאקוטק שהגיעו למקום השני ואליוט במקום השלישי.

צוות הדי-ג'ייז סוליקו קיבל את מירב הקולות בקטגוריית ההיפ-הופ והמוזיקה השחורה, אחריהם - די-ג'יי מאש ואחר כך רדיוטריפ. אם-סי קרולינה קטפה את המקום הראשון ברגאיי-דאנסהול, אחריה ג'ה איקוולייזר וגימל, ובמקום השלישי - סוליקו. ממש לנדסלייד.

הליין המוביל שנבחר השנה הוא ליין הדראם-אנ'-בייס של אינפיוז. אחריו, במקום השני, ימי חמישי באומן 17 סניף תל אביב, ובמקום שלישי - טי ברייק. בקטגורית תחנות הרדיו הטובות, תחנת קול הקמפוס 106FM זכתה בפעם הרביעית ברציפות במקום הראשון, אחריה - 99 אסקייפ ובמקום השלישי - 88FM.

ההופעה הטובה ביותר על פי קהל המצביעים היתה של הבנות נחמה, שלישיית טרי פויזן ליטפה את המקום השני, ובום פם בשלישי.

שני ברים הגיעו למקום הראשון, הריבנדייל והריף ראף. שסק הגיע למקום השני, ואברקסס – לשלישי. המסיבה הטובה של השנה היא פול אוקנפולד ב-TLV, פריסטיילרז בזמיר, ורייבולושן.

מצביעי "די-ג'יי העיר" בחרו בטייסטו כדי-ג'יי הטוב בעולם, אחריו - ליטל לואי ווגה, ואחריהם - טרבור סאקס.

בגזרת המועדון הטוב ביותר בעיר, העם החליט הצביע ובחר בסניף התל אביבי של האומן 17, קולנוע זמיר קטף את המקום השני, והפורום בבאר שבע הגיע למקום המכובד והשלישי. בגזרת המיני מועדונים, הג'ה פן הוא הנבחר בעיר, קפה ברזילי אחריו, ובמקום השלישי - הג'י ספוט.

האלבום הטוב ביותר שבחר הציבור הוא "I’m the Supervisor", של אינפקטד משרום, "Art Core" של אסטריקס הגיע למקום השני, ואחריו - בבגנושקה עם "דאדא ביטס".

המנון השנה הוא "גלבנייז" של הכמיקל ברדרז, סוליקו עם "לא ציפיתי" (לנדסלייד כבר אמרנו?), וסנופ דוג עם "Drop it Like it’s Hot".

בתחום הייצוא, גיא גרבר, נציג חוץ-טראנסי מפתחיע, הגיע למקום הראשון, אינפקטד מאשרום – לשני וסקאזי במקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully