וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבעת ווטרשיפ אינה עונה

הילה פלג

6.10.2005 / 9:48

לארי סאנדרס פוגש את בנץ? הילה פלג על "גרג הארנב", מיזם החבובות המצחיק של סת גרין שאף אחד, כנראה, לא רואה

הבעיה עם "גרג הארנב", המשודרת בימי חמישי (22:30) בערוץ אקסטרה הוט, היא שמדובר בעוד תוכנית מוצלחת למדי שסביר להניח שמעט מאוד אנשים יראו. וכשאני אומרת מעט אני מתכוונת שמונה, גג ארבע עשר – בערך אותו מספר אנשים שלא צפו בגמר כוכב נולד. בערך אותו מספר אנשים שהעניקו מחסדיהם ל"פמליה" ול"סקרבס", שתיהן סדרות אמריקאיות מוצלחות שבכל זאת אתם מתעקשים לא להשקיע בהם. ובכל זאת, לטובת אותו מיעוט יש לציין בשמחה ש"גרג הארנב" בהחלט יכול להצטרף לקבוצה המתאגדת תחת הכותרת "למביני עניין".

"גרג הארנב" היא מוטציה מתקדמת של סיטקום בכיכובם של בובות ובני אדם, המתארת את המתרחש מאחורי הקלעים של תוכנית טלוויזיה בכיכובם של השניים. כן, החבובות היו שם קודם ואם להיות פטריוטים וסופר סלחניים אז אולי אפשר גם לספור את "התוכנית עם הבובות" (ממש מזמן בערוץ יס Y). אלא ש"גרג הארנב" הוא ממש לא "החבובות", למרות הקרבה הגנטית. הבובות שמתנהלות על הסט של "גרג הארנב" הן התגלמות צינית ועדכנית של של הדמויות הפועלות באולפן טלוויזיה אמריקאי ממוצע. רוצה לומר "המופע של לארי סאנדרס" פוגש את רחוב סומסום. התוצאה, כמתבקש, עתירה בבדיחות תעשייה, סרקסזם למתקדמים והרבה עבודת ידיים. אז נכון שהאינסטינקט הראשוני אומר שנמאס כבר עם כל ההומור תסריטאים הפנימי הזה של הנרקיסיסטים המתוסכלים מהחלק הלא נכון של אחורי הקלעים, אבל אי אפשר לקחת מ"גרג הארנב" את הכתיבה השנונה, האריזה המהודקת, העריכה המעודכנת ואת העובדה הלא מבוטלת שזה פשוט מצחיק.

ויש גם את סת גרין. גרין, על פניו לא ממש מגה-סופרסטאר הוליוודי אבל בפועל, אחד האנשים הכי נוכחים בתעשייה. רק לאחרונה הפך שמו של הקומיקאי הג'ינג'י הזערורי הזה לשגור בפי לא מעט אנשים על אף שרשימת הסרטים/תוכניות טלוויזיה שהוא היה מעורב בהם היא ארוכה במיוחד ("אוסטין פאוורס", "איש משפחה", "אמריקה מאוהבת", "באפי" וכמובן, "רובוט צ'יקן" המבריקה). גרין הוא השחקן עם הפרצוף הכועס הכי מגוחך שאתם מכירים, המלך הבלתי מעורער של תפקידי האורח, וב"גרג הארנב" הוא מצליח לא לתת לבובות לגנוב לו את ההצגה. אם אתם בעדו, וקשה שלא להיות, מדובר בעוד יום עבודה מוצלח שלו.

אני רוצה להאמין שאם ג'ים הנסון היה עדיין חי הוא היה חותם בשמחה על "גרג הארנב", שכמו הבייבי המפורסם שלו, יכולה להיתפס ביותר מרובד אחד. בכל זאת, יש משפטים, שכאשר הם מושמים בפיו של קוף טלוויזיוני שמן ומקשיש, עטוי פרוות בד, הם הופכים מגוחכים הרבה יותר. בכל זאת, בימים בהם הזקנים מהחבובות הם מגישי תוכנית אקטואליה נחשבת בערוץ ברודקאסט, אין שום סיבה שיורשיהם לא יישרו קו עם אווירת ה-HBO ויעשו קצת רעש וצעצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully