וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע עשיתי שוק. האם אני הומו?

26.6.2001 / 10:54

ניסן שור על "הקו האדום" של דנה מודן, שממשיכה להמית את הצופה מול קלישאות היחסים הכי ממוחזרות בעולם

הדבר הכי בנאלי בקיום האנושי הוא שלא משנה מה תאמר, תגיד או תחשוב, תמיד יהיו אנשים שאומרים, יגידו, או חשבו את אותם הדברים לפני, אחרי או בזמן שאתה חשבת שאתה האוריגינל. כשזה נוגע למערכות יחסים בין בני זוג, כבר נדמה שנאמר כבר הכל, וכשזה מגיע לסקס, יש תחושה מעיקה שהכל כבר נאמר, פורסם, הוסרט, נשאל, עוכל ונפלט עד כדי כך שקשה מאוד לחדש משהו באזור בו השיח הוא כל כך יומיומי, שלא לומר בנאלי, שלא לומר הגיע לנו עד לכאן (והצביעו נא על קצה הצוואר כשאתם קוראים את המשפט האחרון).

וזה לא שאתה צריך להיות איזה מין פוקו קטן שמדבר על מין בכאלה תובנות כאילו שלא מדובר בפעילות גופנית האהובה על חברי כנסת מסיעות חרדיות, פשוט אם אפשר לרענן קצת את השיחות מעבר לשאלות הרות גורל כמו: מדוע כל פעם שאני פוגשת את האקס שלי כל הרגשות שלי צפים ועולים? למה כשלחברה שלי יש בעיה היא הולכת לדבר עם החברות שלה? למה גברים מתקרצפים אחרי זיון? - זה יהיה די נחמד ואולי גם פחות משמים. ברם, בכזאת חיה עוד לא נתקלנו. לפחות לא מאז שד"ר רות התכווצה עד לבלי היכר.

דנה מודן, המלכה הבלתי מוכתרת ואולי גם בלתי מעורערת של שיחות הסלון הדרך אגביות שעוסקות בינו לבינה לביני לבינינו (שדווקא היתה סבבה ב"יחסים מסוכנים" האבטיפוסית וגמרה קצת פחות סבבה), מגישה את "הקו האדום", המשודרת בערוץ ביפ בכבלים הדיגיטליים, תוכנית שאלות ותשובות בנושאי יחסים.

השאלות שקראתם למעלה מצוטטות ממהלך התוכנית ויכולות לתת לכם מידה של פרספקטיבה לגבי מה שקורה שם. אז מה שקורה זה ששאלות אינטליגנטיות מסרבות להישאל (עד כמה שבנאדם שמחפש תשובות לבעיות אישיות בטלוויזיה יכול להיות בר דעת. למרות שגם יכול מאוד להיות שהוא סתם נוטה להיות סלבריטאי של טלפון), בדיחות שובי-פמי-סקסי-למה נזרקות לאוויר באין עונה (באחריות הסיידקיק הבדרני רועי לוי שלא ברור בדיוק מה תפקידו, חוץ מלעצבן בפאנצ'ליינים עקומים), תשובות חצי רציניות חצי מחויכות ניתנות על רגל אחת (על ידי הפסיכולוג ד"ר איתי שילוני), קהל מנומנם מביט בשעון שמביט בו בחזרה, מנחה נונשלנטית מתקשה להרים את כל העסק לגבהים המצופים (למרות שהיא בהחלט מנסה, רק יש ספק רב בקשר למשת"פים שלה) ופורמט בעייתי מאוד (השיחות מתנהלות ברובן בין מודן, הד"ר ולוי לבין המאזין שעל הקו, למעט תחרויות בין זוגיות באולפן שגם הן לא צולחות את רף האנקדוטה) שמתאים יותר לרדיו מאשר לטלוויזיה (תשאלו את גדעון רייכר שנותן בראש ב"ציפורי לילה"), בוודאי בשעות הערב כאשר הראש נהיה כבד והמחשבה מעורפלת והדבר האחרון שבא לך לשמוע עליו הוא למה החבר של הזאתי כבר לא אוהב אותה כבר ולמה לההיא יש בעיות עם הידיד שלה שבוגד בה עם ההוא שלא רוצה שהאקסית שלו תדע. שמענו, שמענו, עכשיו אפשר כבר לתקוע את הדלעת?

* "הקו האדום" משודרת בערוץ ביפ ביום חמישי בשעה 22:30 ובשידור חוזר בשבת ב-20:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully