וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואמה בריטית תשוגר לחלל

13.10.2005 / 13:51

הפעם זאת אגודת השירה הבריטית ששולחת מסר לחלל החיצון – "Human Beings", פואמה שעוסקת במחלוקות תרבותיות

אין גבול לנסיונות האנושיים לתקשר עם צורות חיים אחרות, קיימות או לא. "יומן באינגז", פואמה שעוסקת במחלוקות תרבותיות, תשוגר לחלל לאחר שזכתה במירב קולות המצביעים של אגודת השירה הבריטית ביום השירה הלאומי שחל לפני שבוע. כעת מחפשת האגודה את הדרך לשיגור הפואמה לחלל, ובינתיים היא תושמע במרחב האווירי שמחוץ למרכז הלאומי לחקר החלל.

מחבר הפואמה, אדריאן מיטשל הבריטי, אמר לבי-בי-סי ש"הפואמה עוסקת בשלום ובאושר להיות בן אנוש, אבל לא הייתי רוצה שצורות חיים אלטרנטיביות יחשבו שזה נגדן. 'יומן באינגז' אינה נגד חיות וצורות חיים אלטרנטיביות".

סטיב ווזה מהמרכז לחקר החלל אמר: "אנחנו מחכים בקוצר רוח להשמעת הפואמה. השיר שנבחר מזכיר לנו שכולנו בעצם אותו הדבר, וכולנו מסוגלים ללמוד יותר על היקום. אנו מקווים שזה יעודד אנשים צעירים גם להביע את עצמם בשירה וגם ללמוד יותר על החלל".

ואילו האסטרונום פטריק מור הוסיף: "אם המרטיאנים יהיו מסוגלים לתרגם ולפרש את זה, תהיה להם נקודת מבט מאד מעניינת על האנושות".

ההצבעה נערכה בין שמונה שירים מועמדים שבחרה אגודת השירה. יום השירה הלאומי בבריטניה נוסד ב-1994 במטרה לעודד חריזה, ולספק לחרזנים במה חושפנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully