וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-300 הופעות לזכרו של ג'ון פיל

16.10.2005 / 10:05

החלו הופעות המחווה ליום ג'ון פיל, שדרן רדיו 1 של הבי-בי-סי שהלך לעולמו ב-25 באוקטובר לפני שנה. בהמשך צפוי סינגל, תכנית טלוויזיה תיעודית, ושבוע שידורים

עם יותר מ-300 מופעים לזכרו של ג'ון פיל שהלך לעולמו ב-25 באוקטובר לפני שנה, נראה שהיום לזכרו עושה את זה להרבה יותר אמנים מאשר אסון קתרינה. רדיו 1 של הבי-בי-סי, שבו שידר פיל, הקדיש ביום חמישי תכנית של 6 שעות לציון שנה מאז תכניתו האחרונה. קונצרטים אחרים התקיימו באנגליה, ניו זילנד, איטליה קנדה.

כמה מהתגליות האהובות על פיל, כמו ניו אורדר (ג'וי דיוויז'ן בזמנו), דה פול וסופר פרי אנימלז ניגנו בקונצרט הראשון שהתקיים לזכרו ביום רביעי בלונדון. ברנרד סאמר, סולן ניו אורדר, אמר לקהל בהיכל קווין אליזבת שג'וי דיוויז'ן לא היו מגיעים לשום מקום בלעדיו, ואילו ג'רוויס קוקר מפאלפ אמר שפיל סיפק לו את החינוך המוזיקלי וגרם לו "להפוך את חייו למוזיקה".

להקות חדשות וותיקות השתתפו בקונצרטים שנערכו ביום חמישי, מה ששיקף את חיבתו של השדרן למוזיקה חדשה. בין היתר הופיעה להקת הפאנק "אנטי נואוור ליג" בניו קאסטל וכמה מחברי להקות האינדי מוגווי והפסטלז בגלזגו. ועוד ועוד, כמו שאומרים.

מחר, ה-17 באוקטובר, ישדר רדיו 1 של הבי-בי-סי תכנית תיעודית בשם "קיפינג איט פיל", והחל מה-24 לחודש יקדיש רדיו 6 של הבי-בי-סי שבוע שידורים שלם לפיל.

רוג'ר דלטריי, סר אלטון ג'ון, רוברט פלאנט, דיוויד גילמור ופיט שלי ולהקות קצת פחות מוכרות ישתתפו בסינגל שיוקדש לשדרן, פרי רעיון מקורי של בנו, טום ראוונסקרופט. אותו ראוונסקרופט אף נמנה על צוות התחקירנים שעמל על תכנית הטלוויזיה "ג'ון פיל'ס רקורד בוקס" שתעסוק בטעמו המוזיקלי של השדרן, ותשודר בערוץ 4 הבריטי ב-4 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully